تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۴۵۱۷۱۷
در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛

وحدانی فر؛ مدیر شده‌اید که پاسخگوی مردم باشید / موسوی؛ در مقابله با سیل جزء برترین‌ها بودیم / تقوی: انتقاد خبرنگاران به ما کمک کرد

۱
۱
وحدانی فر: مدیر شده‌اید که پاسخگوی مردم باشید / موسوی: در مقابله با سیل جزء برترین‌ها بودیم / تقوی: انتقاد خبرنگاران به ما کمک کرد
کبنا ؛نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با حضور امام جمعه دهدشت، فرماندار، اعضای شورای تأمین و رؤسای ادارات در سالن فرمانداری دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در نشست شورای اداری این شهرستان خطاب به مسئولان گفت: شما مدیر شده‌اید که جوابگوی مردم باشید و هیچ دلیلی ندارد که به بهانه‌های مختلف مردم را سرگردان کنید.
وحدانی فر افزود: در فضای مجازی مدیران پاسخگوی مردم باشند، با پاسخگویی شما  هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
وی در ادامه گفت: به مردم اجازه دهید روزانه شما را ملاقات کنند و اینکه بنشینید با چند معاون و کارشناس یک دورهمی برگزار کنید که نمی‌شود اسمش را جلسه گذاشت، جلسه بدون خروجی یک آفت است.
وی خواستار همراهی و همکاری همه مدیران جهت کمک به موکب شهدای کهگیلویه شد.
وحدانی در پایان گفت که برخی از مدیران در نماز جمعه غایب هستند و سالی یکبار رؤیت نمی‌شوند.
سید منصور تقوی رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: کرونا هنوز چهره واقعی خود را نشان نداد و مشخص نیست بیماریست ویروس است یا با کتری است و کی و چگونه تمام می‌شود و باید چگونه مهار کامل شود.
تقوی افزود: از ابتدای کرونا تاکنون ۹ هزار بستری در شهرستان داشتیم، و ۸۰ هزار نمونه گرفته شده، ۲۲۵ هزار واکسن تزریق شده، در حال حاضر ۲۴ نفر بستری، ۵ نفر بدحال، حدوداً ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر مرگ داشتیم، در یک ماه اخیر ۴ مرگ،   ۷۸درصد دُز اول، ۷۰ درصد دُز دوم، ۴۰ درصد دُز سوم و ۳ درصد دُز چهار را تزریق کرده‌اند.
وی گفت: انتقادات خبرنگاران به ما کمک کرد، و‌امیدواریم رسانه‌ها در بحث جدی گرفتن ماسک ما را یاری کنند.
سید عبدالعزیز موسوی اصل فرماندار کهگیلویه در  جمع بندی این نشست، گفت: طرح هوشمندسازی آرد و نان بسیار عالی بوده و تا قبل از این طرح حدود ۲۱۰ خباز داشتیم که این طرح موجب شده حدود ۴۹ خباز که غیر قانونی قاچاق آرد می‌کردند از گردونه خارج شوند.
موسوی با اشاره به تأکید استاندار گفت: همه مدیران موظف هستند تمام و کمال در اختیار موکب شهدای شهرستان باشند.
وی مدیریت سیلاب‌های اخیر در استان و شهرستان را موفق اعلام کرد و با تشکر از همه ادارات به طور ویژه از هلال احمر شهرستان تشکر کرد.
وی گفت: نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه پای کار بودند و در این راه سخت من بعنوان فرماندار گا‌هاً پرخاشگری‌هایی کردم و عصبانیت‌هایی داشتم که برای حساسیت کار بوده است.
موسوی در پایان گفت: مسئولان باید در بین مردم حضور داشته باشند و شنونده حرف‌های مردم باشند، اگر ما مسئولان به وظایف خود عمل کنیم مردم هم به اعتماد خواهند کرد.

​​​​​









نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بنازمتون مسئولین کهگلو
سی سال همت کردید سه کیلومتر جاده فرعی حومه غربی دهدشت...روستاهای بوا و چنگلوا را رها کردید فقط اومدید چنتا عکس گرفتید...احتمالا ۳۰سال دیگر مردم باید منتظر بمانند تا اسفالت کنید...خدا وکیلی با کدوم وجدان شب می خوابید.
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1