تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : ۴۵۱۶۴۲
مدیرکل امور اوقاف و خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

نصیرالاسلامی؛ پروژه شش‌طبقه‌ای خلیج فارس مهمترین طرح عمرانی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

۵
۲
نصیرالاسلامی؛ پروژه شش‌طبقه‌ای خلیج فارس مهمترین طرح عمرانی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج مهمترین طرح عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش موقوفات است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج مهمترین طرح عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش موقوفات است.
حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: پروژه خلیج فارس در شش طبقه ساخته می‌شود که سه طبقه از این پروژه به پارکینگ با ظرفیت بیش از ۳۳۰ اتومبیل اختصاص می‌یابد و طبقات دیگر در قالب واحد‌های تجاری،اداری و ... ساخته می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افتتاح این طرح برای بیش از هزار نفر شغل بصورت مستقیم یا غیر مستقیم ایجاد می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موقوفه محمد حسین طاهری در میدان هفت تیر شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۳۴۰۰مترمربع و در سه طبقه پارکینگ و سه طبقه تجاری در حال اجراست که خوشبختانه عملیات سفت کاری پارکینگ آن به اتمام رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیربنای کل پرث18300مترمربع و  مساحت کل طبقات پارکینگ  10200 مترمربع خواهد بود تاکید کرد: با نصب تاسیسات روشنایی و مکانیکی، پارکینگ پروژه خلیج فارس موقوفه مرحوم طاهری شهر یاسوج به بهره برداری خواهد رسید.
عباس نصیرالاسلامی افزود: با تکمیل این پارکینگ گره ترافیکی شهر یاسوج حل خواهد شد که امید می‌رود با مشارکت بخش خصوصی شاهد تکمیل تاسیسات مکانیکی و برقی آن باشیم و سریعتر مورد بهره‌برداری  قرار بگیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با عملیات واحدهای تجاری نیز گفت: با رایزنی به عمل آمده با نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازمان اوقاف وامورخیریه عملیات واحد تجاری موقوفه بزرگ خلیج فارس نیز بزودی آغاز  می‌شود.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلسه ای با حضور آقایان دکتر حاجیان ،مهندس الهی و مهندس فروتن جهت نهایی شدن بحث سرمایه‌گذاری و مشارکت بنیاد توسعه موقوفات در این پروژه بزرگ اطلاع داد.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت: مقرر گردید نوع همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بنیاد توسعه موقوفات کشور مشخص شود و ان شاء الله شاهد آغاز به کار این پروژه بزرگ باشیم . و در مورد راه اندازی پارکینگ پروژه خلیج فارس که مردم انتظار خدمات رسانی آنرا دارند باید گفت: با توجه به قوانین شهرداری و همچنین سلامت و امنیت مردم و این پروژه تا اتمام پروژه تجاری از جهت قانونی امکان استفاده از پارکینگ وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زمان ظهور شاید ..ساخته بشه
علی
Iran, Islamic Republic of
کاش زودتر ساخته بشه
Iran, Islamic Republic of
ده ساله قلب شهر مرکز استان را زخمی کردیده بدون هیچ پیشرفتی بعد مصاحبه میده .زمین وقفی مردم برای ساخت مدرسه را تصاحب کردید فکر میکنی مردم اطلاع ندارن. کار شما چیزی دیگریست عمرانی چه ربطی به اوقاف داره.
n
Romania
کارخوبی هست ، زوتر دست بشه ، مرسی
مهدی
Iran, Islamic Republic of
برای وقف باید به چه صورت انجام بدم ؟
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1