تاریخ انتشار
جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۴۴۸۴۷۷
در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات خلاف ولایت پذیری است

۱
دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات خلاف ولایت پذیری است
کبنا ؛امام جمعه دهدشت گفت: دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات نقد صریع قانون اساسی و عدم توجه به مسئله ولایت پذیری است و شورای نگهبان باید به وظیفه ذاتی خودش عمل و رسیدگی کند.
به گزارش کبنا از دهدشت، حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (6 خرداد ماه 1401) دهدشت، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حرکت به سمت آرمان های انقلاب مهم است،اما مهم تر از انقلابی بودن انقلابی ماندن است.شعار انقلابی دادن آسان است اما انقلابی عمل کردن مهم تر است.
وحدانی فر با اشاره به شاخصه های مقام معظم رهبری که برای نمایندگان انقلابی فرمودند افزود:گوش شنوا داشتن ، به درد مردم توجه کردن،پایبند بودن به قانون اساسی و...از شاخصه های مهم مد نظر مقام معظم رهبری بود.
وحدانی فر در افزود: مسئله ای که مقام معظم رهبری چندین بار مورد تاکید قرار دادند، مسئله دخالت نمایندگان در انتصابات است،اصل تفکیک که قوا باید مراعات بشود اگر نماینده مجلسی در انتصابات دخالت کند، این نقد صریع قانون اساسی و عدم توجه به مسئله ولایت پذیری است و شورای نگهبان باید به وظیفه ذاتی خودش عمل و رسیدگی کند.
وی وظیفه نماینده مجلس را نظارت به قانون گذاری دانست و افزود: این یک مسئله مشخص در کشور است، نباید مقام معظم رهبری در یک سال چندین بار یک مسئله را تذکر بدهد.
وی با اشاره به ترور شهید صیاد خدایی گفت: این اقدام صهیونیست‌ها ابتکار فعالانه نیست بلکه یک استیصال منفعلانه است. کسی که برای جبهه مقاومت زحمات فراوانی کشیده است ناجوانمردانه ترور شد، و این بی جواب نخواهد ماند.
وی گفت: این روزها مسئله جولان مهم است و سرزمین های اشغالی از این رژیم غاصب پس گرفته خواهد شد.
وحدانی فر در ادامه افزود: اگر رژیم غاصب صهیونیستی فکر می‌کند که با حمایت اربابان خود می توانند فضا را به سمتی ببرند که جبهه مقاومت مسئله جولان را ازش دست بکشد کور خوانده است، این تلاش‌ها به جایی نمی رسد، اگر ولی فقیه جامعه دستور بدهد تل آویو و حیفا را شخم خواهیم زد.
وی در پایان با اشاره به افزایش اجاره بها در دهدشت گفت: این افزایش اجاره بها خلاف انصاف، انسانیت و شیعه بودن است، شیعه بودن به عبادت زیادی ، نماز و روزه نیست. مالکان،املاک، رحم کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1