تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۴۴۸۴۳۵
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد:

با جوان صاحب ایده نباید با زبان اداری صحبت کرد

۰
انرژی نخبگان در لابلای بخشنامه های دست و پاگیر تلف می‌شود
کبنا ؛مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد و فارس و مسئولین ارتباطی دو استان از شرکت بومی تولید تجهیزات مخابراتی در یاسوج بازدید کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه وبویراحمد امروز پنج شنبه (5 خردادماه 1401) در این دیدار با تقدیر از زحمات و تلاشهای جوانان متخصص و نخبه استان گفت: برند آریونت در زمینه تولید تجهیزات مخابراتی نماد تحقق شعار "ما می توانیم" است.
سید محمودرادمنش با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان بومی استان افزود: نهایت تلاش بنده و همکارانم ارج نهادن به خدمات این عزیزان و حمایت حداکثری است.
نماینده ارشد وزارت ارتباطات در استان تصریح کرد: الحمدلله با همت مسئولین این شرکت دانش بنیان و تلاش شبانه روزی این عزیزان شاهد رشد و توسعه این مجموعه در سطح کشور و خارج از مرزهای ایران هستیم.
این مقام مسئول بر لزوم خروج از پیچیدگی های اداری به منظورحمایت از جوانان صاحب ایده در استان تأکید کرد و گفت: متاسفانه بخش زیادی از انگیزه و انرژی جوانان نخبه استان در پیچ و خم قوانین دست و پاگیر دستگاههای اجرایی تلف می شود.

رادمنش لازمه تحقق شعار سال را خروج از سپر محافظه کاری توسط مسئولین ادارات دانست و افزود: با یک جوان صاحب ایده و انگیزه نباید با زبان اداری صحبت کرد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: شرکت تولید تجهیزات مخابراتی آریونت به همت جوانان بومی همین استان در حال فتح قله های موفقیت است و نیاز به حمایت همه ما دارد.
رادمنش همچنین از مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان فارس و مسئولین این استان خواست تا در زمینه جذب بازارهای همسایه همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشد.
مومنی مدیرعامل شرکت آریونت نیز گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این مجموعه را ارائه کرد.
در این بازدید مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان فارس و مسئولین حوزه ارتباطی و فناوری اطلاعات این استان بر آمادگی خود مبنی بر حمایت و تبلیغ محصولات این مجموعه در استان فارس و استان های همجوار تأکید کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

کارنامه‌سازی میلیاردی زاکانی

اولین خروش رسانه‌ای شهرداری علی‌رضا زاکانی پر کردن بیلبوردهای تبلیغاتی شهر تهران با گزارش ...
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
1