تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۴۸۳۰۴
در نشست خبری مدیر فرودگاه یاسوج مطرح شد؛

استارت پروازهای خارجی در فرودگاه یاسوج با سفر به عتبات عالیات و عمان / انتقاد مدیر فرودگاه یاسوج از میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی استان

۴
۰
استارت پروازهای خارجی در فرودگاه یاسوج با سفر به عتبات عالیات و عمان / انتقاد مدیر فرودگاه یاسوج از میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی استان
کبنا ؛
انصاری‌فرد مدیر فرودگاه یاسوج گفت: فرودگاه یاسوج را از یک فرودگاه داخلی به به فرودگاهی بین‌المللی تغییر دادیم. خیلی سریع فضا را برای ادارات و دستگاه‌ها مهیا کردیم. به محض استقرار آنها، استارت کار را می‌زنیم و پرواز بین‌المللی را با پروازهای عتبات شروع خواهیم کرد.
به گزارش کبنا، عنایت انصاری‌فرد مدیر فرودگاه یاسوج صبح امروز (2 خرداد 1401) در نشست خبری با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در بهمن ماه سال 1399 که به عنوان مدیر فرودگاه یاسوج منصوب شدم، فرودگاه یاسوج تنها دو پرواز در طول هفته به تهران داشت. یکی از مأموریت‌هایی نیز که به من ابلاغ شد، افزایش تعداد پروزهای این فرودگاه بود. در این مدت اقدامات زیادی از سوی این فرودگاه انجام شد؛ در پی آن، شرکت‌های هواپیمایی پارس ایر و معراج لبیک گفتند.
وی یکی دیگر از اقدامات خود را تلاش برای خرید دستگاه ایر استارت عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در حال مناقصه برای خرید دستگاه ایر استارت هستیم که مراحل آخر خود را طی می‌کند. به زودی آن را تهیه می‌کنیم پروازهای معراج را نیز برمی‌گردانیم.
انصاری‌فرد ادامه داد: فرودگاه یاسوج را از یک فرودگاه داخلی به به فرودگاهی بین‌المللی تغییر دادیم. خیلی سریع فضا را برای ادارات و دستگاه‌ها مهیا کردیم. به محض استقرار آنها، استارت کار را می‌زنیم و پرواز بین‌المللی را با پروازهای عتبات شروع خواهیم کرد.
وی افزود: زمانی که بنده برای مرز هوایی استارت زدم، پالس‌های بسیار منفی به من رسید؛ بسیاری گفتند که ما این مسیر را رفته و جوابی نگرفته‌ایم. اما ما نشان دادیم که می‌شود نتیجه گرفت. برای اینکه عملیات پروازهای خارجی در فرودگاه از لحاظ ارتباطی مختل نشود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار از شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گرفته شده است.
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: فرودگاه یاسوج از این به بعد، دنبال پروازهای خارجی با حضور مسافران از کشورهای خارجی است؛ پرواز خارجی دیگر یک رؤیا نیست؛ بلکه واقعیتی است که برای تحقق آن در فرودگاه بین المللی یاسوج زحمت کشیدیم هم اکنون بستر برای پروازهای خارجی کاملاً آماده است.
مدیر فرودگاه یاسوج اظهار داشت: هم اینک با همکاری شرکت مخابرات استان در حال اجرای فیبر نوری اختصاصی برای فرودگاه هستیم.
وی با بیان اینکه حمل و نقل هوایی تنها یک حلقه آن فرودگاه است، گفت: یکی دیگر از حلقه‌های آن میراث فرهنگی است.
مدیر فرودگاه یاسوج با انتقاد از برخی دستگاه‌های استان، گفت: لازم است دستگاه‌های مختلف از جمله اتاق بازرگانی، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری، منابع طبیعی، شهرداری و شورای شهر برای راه‌اندازی پروازهای خارجی فرودگاه یاسوج همکاری کنند.
انصاری‌فرد تصریح کرد: درخواست من از میراث فرهنگی استان این است که تمام آژانس‌های هوایی را دعوت کند و پتانسیل‌های استان را به آنها نشان دهد.
وی اظهارکرد: اگر برای استقرار نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری‌های لازم صورت گیرد، دفتر صدور ویزا نیز در فرودگاه یاسوج مستقر خواهد شد.
انصاری‌فرد با بیان اینکه راه‌اندازی پروازهای خارجی از فرودگاه یاسوج اشتغال‌آفرینی و درآمدزایی در سطح استان را در پی خواهد داشت، گفت: رسانه‌ها می‌توانند نگاه سنتی مردم استان را به فرودگاه یاسوج تغییر دهند.
وی در ادامه افزود: باید یک حرکت همگانی صورت بگیرد.
انصاری‌فرد گفت: به زودی یک شرکت هواپیمایی دیگر به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌آید.
مدیر فرودگاه یاسوج در مورد تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج عنوان کرد: در سال 1401 یکی از پروازهایی که پیگیری خواهیم کرد، پرواز یاسوج مشهد است. یکی دیگر از این پروازها به عسلویه است که پیگیری خواهیم کرد.
انصاری‌فرد گفت: در سال 1400 دو پرواز ماهان و چهار پرواز پارس ایر داشتیم. اما در حال حاضر دو پرواز ماهان و دو پرواز پارس ایر در طول هفته داریم.
وی در پایان، یکی از اهداف راه‌اندازی پروازهای خارجی در یاسوج را صادرات بار، محصولات کشاورزی، صنایع دستی، گیاهان دارویی دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باسلام اگه فرودگاه بین المللی است چرا بیشتر پروازها تهران یاسوج درآسمان شهر ما برگشت می خوردمثلا باد میاد ویا هوا ابری
کی گیوی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این مدیر ،انصافا بهترین، مودب تر ین ،موثر ترین،مفیدترین،کاراترین مدیر این استان هستش کاش ۲۰درصد مدیران توانایی و فعالیت ایشان را داشتند واقعا باید گفت دستمریزاد.
Iran, Islamic Republic of
فقط مصاحبه مصاحبه تاکی مصاحبه؟!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مشهد رو برو بقيه پيشكش
وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

وزش باد خیلی شدید در تهران/خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان‌ تهران، وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ...
شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
1