تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۸۱۵۰
اقدامی غیراخلاقی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛

باجگیری در پوشش مطالبه‌گری

۰
باجگیری در پوشش مطالبه‌گری
کبنا ؛
در اقدامی غیرحرفه‌ای، فردی که خود را خبرنگار معرفی کرده بود، در پوشش مطالبه‌گری، اقدام به تهدید یکی از مسئولین استانی کرد.
به گزارش کبنا، فردی که خود را خبرنگار معرفی کرده بود، با سوءاستفاده از موقعیت خود اقدام به تهدید یکی از مسئولین استانی کرد. این فرد که پدرش پیمانکارِ شهرداری یاسوج بود و اتفاقاً به واسطه عدم انجام تعهداتش که منجر به تضییع حقوق پرسنل شرکتی شهرداری شد، دارای پرونده حقوقی به ظرفیت شهرداری بود و علیه او نیز حکم صادر شده بود.
گفتنی است این فرد که خود را خبرنگار می‌نامد چندی پیش در دفتر امور شهری حضور پیدا می‌کند و با سر و صدا و داد و فریاد و نشان دادن کارت خبرنگاری، اعلام می‌کند اگر مطالبات پدرم را از شهرداری نگیرید علیه شما نقد منتشر خواهم کرد. در پی این اتفاق، مدیرکل امور شهری نیز ضمن توصیه به او به رعایت قانون و عدم استفاده از حرفه شریف خبرنگاری، جهت پیشبرد مقاصد غیرقانونی دستور رسیدگی قانونی می‌دهد که شهرداری اعلام می‌کند پرونده او در حال رسیدگی قانونی و وصول مطالبات قانونی کارگران از این پیمانکار هستند.
این فرد زمانی که متوجه می‌شود از این طریق نمی‌تواند به هدف خود برسد، با تشکیل گروه‌های مجازی با عنوان همکاران شهرداری، و تشویق کارگران به برگزاری تحصن در سایت خود، در یکی از این گروه‌ها ضمن توهین‌های مکرر به شهردار و مدیرکل امور شهری، ایشان را به گروه اضافه و با طرح موضوعاتی از مدیرکل امور شهری پاسخ می‌خواهد و قبل از اینکه ایشان پاسخ بدهند شروع به توهین به جایگاه ایشان می‌کند.
شهامت مدیرکل اموری شهری نیز که به تصور اینکه نامبرده از همکاران شهرداری است به تبیین جایگاه این دفتر می‌پردازد و اینکه دولت با وجود کمک‌های زیاد به شهرداری‌ها در سنوات متمادی قانوناً هیچ وظیفه‌ای در قبال پرداخت حقوق این نیروها ندارد و کمک‌های دولت باید هزینه پروزه‌های عمرانی شود و نه حقوق و شهرداری‌هایی که در سنوات متمادی نیروهای مازادی را جذب کردند موظف به درآمدزایی و پرداخت حقوق هستند و در این بین استانداری پیگیر مطالبات شهرداری از دستگاه‌های دولتی نیز هست و وقتی که این موارد بیان شد طراح سوال که نه به نیت روشنگری بلکه به جهت تخریب، این موضوعات را مطرح کرد، فضا را متشنج نمود و بعد از اینکه مدیرکل امور شهری متوجه این موضوع شد که طراح سوال همان فرد موصوف است، ضمن اعلام به شهردار و امور مالی شهرداری که در گروه بودند جهت پاسخگویی به سوالات بودجه‌ای مطروحه از او خواست جهت اخذ پاسخ سوالات خود به دفتر امور شهری مراجعه کند و از طرفی به شهردار و حراست شهرداری نیز تذکر داد که چرا در این زمانی که کشور نیاز به آرامش دارد، فردی معلوم‌الحال که هدفش مطالبات شخصی خود و آن‌هم پشت وازه مقدس مطالبه‌گری نیروهای زحمتکش شهرداری است و نیروی شهرداری هم نیست و اتفاقاً شرکت او بنا به اذعان مدیران شهرداری تضییع کننده حقوق پرسنل شهرداری در سال‌های گذشته بوده است بیاید گروه مجازی با عنوان همکاران شهرداری تشکیل دهد و کارگران را تشویق به تحصن نماید و این موضوع بایستی توسط شهرداری مدیریت شود.
فرد مذکور که با این استدلال متقن مدیرکل مواجه شد، سریعاً با تقطیع سخنان رد و بدل شده، اقدام به درج بخش‌های مورد نظر خود و شروع به تخریب مدیرکل امور شهری در سایت خود نمود.
بی‌تعهدی او به حدی بود که حتی در اقدامی سخیف با تحریف سخنان استاندار، اعلام کرد استاندار در صدد تغییر مدیرکل امور شهری است.
گفتنی است عیسی شهامت مدیرکل امور شهری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا این سخنان را تأیید کرد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس، نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان استان کهگیلویه و ...
1