تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۴۸۰۵۷
در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر کهگیلویه با امام جمعه کهگیلویه مطرح شد؛

نیروهای بدون تخصص شهرداری را عملا از رمق انداخته است

۱
نیروهای بدون تخصص شهرداری را عملا از رمق انداخته است
کبنا ؛​​​امام جمعه دهدشت وجود نیروهای مازاد بدون تخصص در شهرداری را یک معضل دانست و افزود: وجود چنین نیروهایی عملا شهرداری را از رمق انداخته است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر دهدشت با بیان اینکه نقش شهرداری در انجام کارهای فرهنگی ضعیف است افزود: نگاه شورا به مجموعه‌های فرهنگی ضعیف است و دغدغه فرهنگی در شهرداری وجود ندارد.
وحدانی فر با بیان اینکه در فضای مدیریت شهری دچار نقصان هستیم گفت: متاسفانه شورای که پارلمان شهری است و باید برنامه جامع برای توسعه داشته باشد اما تصمیم‌گیری‌ها نشان می‌دهد که این شورا نقشه راه مشخصی ندارد.
وی خواستار ترسیم یک نقشه راه از اعضای شورای در این مدت باقی‌مانده از دوره چهارساله شد و بیان کرد: از نظرات افراد متخصص و کاردان و جوانان تحصیل‌کرده کمک گرفته شود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مخاطرات سایت زباله را یادآور شد و افزود: کار امام جمعه اجرایی نیست بلکه نظارتی است اما در این مسئله نمی‌گذارم سلامت مردم به خطر بیفتد، این در حالی است انگار عده‌ای میز و صندلی‌شان مهم‌تر از سلامت مردم است.
وی با ضعیف خواندن مبلمان شهری دهدشت گفت: اِلمان‌های شهری هم هویت شهری ندارند.
وحدانی‌فر با بیان‌ اینکه سیمای شهری وجود ندارد و برخی خیابان‌ها و پیاده‌روهای شهر در تسخیر مغاز‌ه‌داران قرار گرفته اظهار کرد: مسیر تردد مردم سلب شده، نباید به بهانه اینکه رای من از دست می‌رود از وظایف خود چشم‌پوشی کنیم.
امام جمعه دهدشت وجود نیروهای مازاد بدون تخصص در شهرداری را یک معضل دانست و افزود: وجود چنین نیروهایی عملا شهرداری را از رمق انداخته است.
وی کنده‌کاری‌های سطح شهر را یادآور شد و گفت: باید پیمانکاران را پای کار بیاورید و چرا به پیمانکارانی که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند مجوز می‌دهید؟
وحدانی‌فر خواستار یک اقتصاد پایدار برای شهرداری شد و با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در سطح شهرستان داریم، بیان کرد: با دعوت از افراد متخصص اقتصادی کار علمی و اصولی انجام دهید، طرحهای اقتصادی زودبازه ارائه شود تا شهرداری از نظر مالی به استقلال برسد.
وی کار در حوزه فرهنگ را کمک به فضای شهری خواند و گفت: هر چه در این زمینه هزینه کنیم ضرر نکردیم و کمک به زیباسازی فضای شهری است.
​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان تحت عنوان «شکوه هجرت» به همت معاونت عملیات جهادی ...
دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

دلجویی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از معلمی که سیلی خورده بود

در روزهای اخیر «فریدون گودرزی»  معلم البرزی توسط یکی از همسایگان مدرسه شیخ فضل الله نوری ...
اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

اتهام همکاری معلمان بازداشتی با منافقین صحت ندارد/ پیگیری قضایی خواهیم کرد

وکیل محمد حبیبی و 3 تن از معلمان بازداشتی با تکذیب اتهام همکاری آنان با گروهک منافقین،...
1