تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۴۷۴۳۳
مهدی روشنفکرنماینده مجلس شورای اسلامی:

‌سکوت کشورهای اسلامی در قبال فلسطین خیانت به اسلام است/ایران همواره تکیه‌گاه مظلومان جهان می‌باشد/ راه رهایی از ظلم وحدت و عدم سرسپردگی است

۴
۰
راه رهایی از ظلم وحدت و عدم سرسپردگی است
کبنا ؛نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در آستانه روز قدس مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان را برای حضور گسترده در این آئین باشکوه و ضد صهیونیستی دعوت کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، مهدی روشنفکر نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با ظلم و استبداد از انور با ارزشی است که دین مبین اسلام بر آن تأکید فراوان دارد، افزود: سرزمین قدس در تاریخ همواره نماد مبارزه مظلومان با مستکبرین و ظالمان بوده و دفاع از بازگشت این سرزمین به مالکان حقیقی خود امری ضروری برای جامعه مسلمانان به شمار می‌رود.
وی به مبارزه امام حسین علیه السلام در مقابل با ظلم و اسلام‌ستیزی اشاره کرد و گفت: عبارت «کل‌ یوم عاشورا و کل ارض کربلا» در دنیای امروزی با این حجم از ظلم و ستمی بر علیه مسلمانان به خوبی قابل درک و فهم است و بی‌شک جهان اسلام برای رهایی از استبداد ظالمان راهی جز وحدت و دوری از کشورهای فاسد و قدرت طلب منطقه ندارد.
روشنفکر با اشاره به مبارزات انقلابی امام راحل رحمة الله علیه، خاطرنشان کرد: وقوع انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم پهلوی و رهایی از یوغ استکبار نشان داد تنها راه نجات سرزمین‌های درگیر با ظلم اتکا به توان داخلی، وحدت و یکپارچگی و دوری از سرسپردگی به ایادی قلدر شرق و غرب است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مردم ظلم ستیز ایران اسلامی همواره تکیه‌گاهی برای مظلومان دنیا بوده‌اند و متأسفانه در مسأله فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی اگر کشورهای عربی منطقه جسارت و اقتدار ما در برخورد با این رژیم غاصب و دیگر دوستانشان را داشتند قطعاً فلسطین امروزی شرایط و وضعیت بهتری را سپری می‌کرد.
وی به خیانت کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات و هم‌پیمان شدن با رژیم اسرائیل گریزی زد و تصریح کرد: جامعه اسلامی باید با وحدت از حیثیت خود دفاع کنند و بخاطر منافع زودگذر و موقت اجازه ندهند که اقدامات تروریستی و خصمانه در قالب جنگ‌های داخلی با خلق داعش و امثالهم حیات و آرامش و سکون در ممالک اسلامی به خطر بیفتد.
وی با شایسته خواندن اندیشه ظلم ستیزی والای امام راحل و تحسین اقدام امام در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس افزود: جامعه امروز انقلاب اسلامی به عنوان وامداران اندیشه ناب امام امت و در سایه معنویات مقام معظم رهبری عظیم و الشأن باید دست از تلاش برای مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان عالم برنداریم.
مهدی روشنفکر در پایان با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در خلق حماسه‌ها و پایبندی به نظام و انقلاب با تمام مشکلات حرف اول را زده است، گفت: انتظار می‌رود مردم شهید پرور و همواره سرافراز دیار دلیرمردان و شیرزنان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور به جای بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ
هستیم بر آن عهدی ک بستیم
یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب نماینده مگه نمی دونید بیماری هست
Iran, Islamic Republic of
حاج مهدی شیر زمینه
بویراحمد داغشه نبینه
آگاه
Iran, Islamic Republic of
شکست شما قطعی شما برای انتخابات بعدی جایگزینت تا چند روز اینده معرفی میشه
زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

زید آبادی: آنچه نباید می‌شد! / گرگ‌ها در برهوت در پی‌مان گذاشته‌اند!

احمد زیدآبادی در کانال تلگرامی خود نوشت: ولایتی به صراحت اعلام کرد که نهادهای مدنی تهدیدی ...
۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

۶ ماده مغذی مورد نیاز بدن در پیری

اسیدهای چرب امگا ۳ می‌توانند عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و‌تری گلیسیرید ...
رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

رستم قاسمی چگونه بیکارترین وزیر دولت رئیسی شد؟

وضعیت معیشت مردم فعلا در حدی شکننده است که در این شرایط، نیاز نخست مردم زنده ماندن است! ...
1