کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهدی روشنفکرنماینده مجلس شورای اسلامی:

راه رهایی از ظلم وحدت و عدم سرسپردگی است

8 ارديبهشت 1401 ساعت 15:35

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در آستانه روز قدس مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان را برای حضور گسترده در این آئین باشکوه و ضد صهیونیستی دعوت کرد.


نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در آستانه روز قدس مردم سلحشور و همیشه در صحنه استان را برای حضور گسترده در این آئین باشکوه و ضد صهیونیستی دعوت کرد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، مهدی روشنفکر نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مبارزه با ظلم و استبداد از انور با ارزشی است که دین مبین اسلام بر آن تأکید فراوان دارد، افزود: سرزمین قدس در تاریخ همواره نماد مبارزه مظلومان با مستکبرین و ظالمان بوده و دفاع از بازگشت این سرزمین به مالکان حقیقی خود امری ضروری برای جامعه مسلمانان به شمار می‌رود.
وی به مبارزه امام حسین علیه السلام در مقابل با ظلم و اسلام‌ستیزی اشاره کرد و گفت: عبارت «کل‌ یوم عاشورا و کل ارض کربلا» در دنیای امروزی با این حجم از ظلم و ستمی بر علیه مسلمانان به خوبی قابل درک و فهم است و بی‌شک جهان اسلام برای رهایی از استبداد ظالمان راهی جز وحدت و دوری از کشورهای فاسد و قدرت طلب منطقه ندارد.
روشنفکر با اشاره به مبارزات انقلابی امام راحل رحمة الله علیه، خاطرنشان کرد: وقوع انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم پهلوی و رهایی از یوغ استکبار نشان داد تنها راه نجات سرزمین‌های درگیر با ظلم اتکا به توان داخلی، وحدت و یکپارچگی و دوری از سرسپردگی به ایادی قلدر شرق و غرب است.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مردم ظلم ستیز ایران اسلامی همواره تکیه‌گاهی برای مظلومان دنیا بوده‌اند و متأسفانه در مسأله فلسطین و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی اگر کشورهای عربی منطقه جسارت و اقتدار ما در برخورد با این رژیم غاصب و دیگر دوستانشان را داشتند قطعاً فلسطین امروزی شرایط و وضعیت بهتری را سپری می‌کرد.
وی به خیانت کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات و هم‌پیمان شدن با رژیم اسرائیل گریزی زد و تصریح کرد: جامعه اسلامی باید با وحدت از حیثیت خود دفاع کنند و بخاطر منافع زودگذر و موقت اجازه ندهند که اقدامات تروریستی و خصمانه در قالب جنگ‌های داخلی با خلق داعش و امثالهم حیات و آرامش و سکون در ممالک اسلامی به خطر بیفتد.
وی با شایسته خواندن اندیشه ظلم ستیزی والای امام راحل و تحسین اقدام امام در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس افزود: جامعه امروز انقلاب اسلامی به عنوان وامداران اندیشه ناب امام امت و در سایه معنویات مقام معظم رهبری عظیم و الشأن باید دست از تلاش برای مبارزه با ظلم و دفاع از مظلومان عالم برنداریم.
مهدی روشنفکر در پایان با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در خلق حماسه‌ها و پایبندی به نظام و انقلاب با تمام مشکلات حرف اول را زده است، گفت: انتظار می‌رود مردم شهید پرور و همواره سرافراز دیار دلیرمردان و شیرزنان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور به جای بگذارند.


کد مطلب: 447433

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447433/راه-رهایی-ظلم-وحدت-عدم-سرسپردگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1