تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۴۷۲۰۳
فرمانده انتظامی استان خبر داد؛

کشف ۱۹۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد و فارس

۰
کشف ۱۹۹ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد و فارس
کبنا ؛
فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ شهرستان بویراحمد با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو کشف شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سردار "کیقباد مصطفایی" امروز پنج شنبه (1 اردیبهشت ماه 1401) در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محور "شیراز به یاسوج"، موضوع با هماهنگی قضائی بصورت ویژه در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی تنگ سرخ با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی فنی و تخصصی و انجام ایست و بازرسی در محور "شیراز به یاسوج" به  یک دستگاه خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر دستور توقف دادند.
سردار مصطفایی تصریح کرد: راننده با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو نیز متوقف شد.
وی با اشاره به این که راننده با توجه به کوهستانی بودن منطقه از محل متورای شد،خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۹۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که تلاش جهت دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد، ضمن تقدیر از اقدام و همکاری و تعامل به موقع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سپیدان و تشدید برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر از عموم مردم خواست؛ هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1