تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۱۹
کد مطلب : ۴۴۷۱۹۴
نشست فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با استاندار برگزار شد

(+ فیلم ) صحبت‌های بی‌پرده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با فعالان اقتصادی؛ همه چیز دست من احمدزاده نیست، برای تغییر این مدیرکل 5 بار با وزیر تماس تلفنی گرفتم / نگرانی استاندار از وضعیت جنگل‌های استان

۱۲
۰
(+ فیلم ) صحبت‌های بی‌پرده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با فعالان اقتصادی؛ همه چیز دست من احمدزاده نیست، برای تغییر این مدیرکل 5 بار با وزیر تماس تلفنی گرفتم / نگرانی استاندار از وضعیت جنگل‌های استان
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران قبلی بچه‌های استان هستند و همدیگر را تخریب نکنیم، بچه‌های استان که لامذهب نیستند، لذا باید دست به دست هم دهیم تا در استان تحول ایجاد شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده (شامگاه چهارشنبه 31 فروردین ماه 1401) در نشست با فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست با فعالان اقتصادی استقبال کرد و اظهار داشت: با کمک فعالان اقتصادی می‌توانیم گام‌های بزرگی در استان برداریم.
 وی با استقبال از برگزاری جلسات با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی اظهار کرد: برای برگزاری جلسه با فعالان اقتصادی آمادگی دارم و هر زمانی نظیر چنین جلساتی برگزار شود با استقبال می‌پذیرم و حضور پیدا می‌کنم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان این بخش خاطرنشان کرد: دست شما سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی را می‌بوسم، برایم فوق‌العاده عزیز، مهم و قابل احترام هستید.
 احمد زاده تصریح کرد: وقتی کسی یک کارگاه تولیدی راه‌اندازی می‌کند ده‌ها خانوار چشم انتظار آن شغل و کار تولیدی هستند تا مشغول به کار شوند و درآمدی داشته باشند، پس کار شما تا این اندازه مهم و ارزشمند است.
وی با بیان اینکه قدردان تک تک فعالان بخش صنعتی، تولیدی، کشاورزی و کسانی که اشتغال و تولید را دنبال می‌کنند هستم، ادامه داد: در آینده نظیر این جلسات بیشتر و تخصصی‌تر برگزار شود تا بتوانیم در جهت توسعه استان گام برداریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معاون اقتصادی استانداری کاربلد است و از او می‌خواهم تحول ایجاد کند، عنوان کرد: اتاق فکری با حضور حضور فعالان اقتصادی و کارآفرینان تشکیل شود تا بتوانیم از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.
احمدزاده با بیان اینکه من تلاش می‌کنم از تهران بودجه می‌گیرم به شرط آنکه شما هم پای کار بیاید، تاکید کرد: همین چند روز پیش برای نجات جنگل‌های بلوط استان ۲۰ میلیارد تومان از سازمان جنگل‌ها اعتبار گرفتم، علاوه بر این تجهیزاتی هم در اختیار استان برای مقابله با آتش‌سوزی جنگل‌ها قرار گرفت.
وی اظهارکرد: ۸ هزار میلیارد تومان برای دشت‌های کشاورزی لنده، بویراحمد، کهگیلویه و سایر نقاط استان از جمله زیلایی، دیشموک و چاروسا نیاز داریم برای این اعتبار در تهران رایزنی کردم امیدوارم با اختصاص این میزان اعتبار موافقت شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اولویت من جذب اعتبارات است در واکنش به سخنان یکی از فعالان اقتصادی مبنی بر بازگشت اعتبارات دستگاه‌ها تصریح کرد: هیچ پولی و اعتباری از استان بر نمی‌گردد از همه دستگاه‌ها تعهد گرفتم و قول دادند که اجازه ندهند اعتبارات‌شان برگشت بخورد اگر پول و اعتبارات برگردد که مدیر به درد نمی‌خورد.

 
احمد زاده با بیان اینکه بهتر است به جای حواشی به کار اصلی خودمان که تغییر و تحول و پیشبرد اهداف است بپردازیم، خاطرنشان کرد: بگذارید به کارهای تخصصی خودمان برسیم استان به شما نیاز دارد و ما متعهد هستیم که در سال جاری ۱۳ هزار و ۵۲۰ شغل ایجاد کنیم، اگر پای کار باشیم می‌توانیم مشاغل بیشتری، مثلاً 20 هزار شغل ایجاد کنیم. استان این ظرفیت را دارد.
 وی عنوان کرد: سال‌ها در استان نبودم و این بار که توفیق خدمات به مردم را پیدا کرده‌ام به دنبال ارتباط با مردم و حل مشکلات آنها هستم. در تهران دنبال تغییر مدیران هستم اما گرفتن اعتبار برای استان اولویتم است بطوریکه با پیگیرها و رایزنی‌ها صورت گرفته از محل مسئولیت مدنی مناطق نفت خیز ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص داده شد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برخی از انتقادها مبنی بر عدم تغییر مدیران دولت قبل، گفت: ۷۰ درصد مدیران کل استان تغییر کرده است، سه مدیرکل اصلی هستند که هنوز تغییر نکرده‌اند. برای تغییر مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد سه بار با وزیر دیدار کردم ۵ بار تماس تلفنی داشتم و برای تغییر مدیرکل دیگری ۴ بار با وزیر صحبت کردم.
 احمدزاده افزود: ابتدای شروع کار اسامی مدیران جدید را معرفی کردم برای هر اداره کل پنج نفر نیرو معرفی می‌کردم که در نهایت از ۱۲ نفر مصاحبه می‌گرفتند و خروجی آن می‌شود مدیرانی که همسو با دولت نیستند.
 وی اظهار کرد: یک تیم مدیران استان را انتخاب کردند و شخصی انتخاب نکرده‌ام، مدیران انتخاب شده ۳۵ تا ۴۵ سال سن دارند که البته برای کادر سازی و استعداد یابی از جوانان در رده‌های رده‌های پایینی مدیریت می‌توانند استفاده کنند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه دست روی یک موضوع اخلاقی هم گذاشت و گفت: مدیران قبلی بچه‌های استان هستند حرمت همدیگر را نگه داریم و همدیگر را تخریب نکنیم. آقای شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، از مفاخر این استان است. لذا دست به دست هم دهیم تا در استانمان تحول ایجاد کنیم. همه توان خود را پای کار آوردیم و از فرزندان استان برای گرفتن اعتبار کمک گرفته‌ایم تا به توسعه استان کمک شود. به همراه یکی از فرزندان استان در تهران به یکی از هلدینگ‌های بانک‌ها برای جذب اعتبار مراجعه کردم که اگر بگویم چه کسی است اکثراً طرفداران دولت ناراحت می‌شوند و صدای همه در می‌آید که چرا با ایشان رفته‌ام در حالی که نباید اینجور باشد بچه‌های استان که لامذهب نیستند.
احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: سه مدیرکل اصلی استان تغییر نکرده آمد که در آستانه تغییر هستند و دنبال تغییرات در بین مدیران شعب بانک‌های استان هستیم که افراد دلسوزتر سر کار بیایند.





نام شما

آدرس ايميل شما

United States
مدیر باید توانمتد جابکزبن شود مدیری که مدرک لیسانس وفوق لیسانس ودکترایش نامرتبط هست مانند کسی هست که صدها کتاب را خوانده ولی هیچ درکاربرد هیچ تخصصی ندارد.یکی از دانشمتدان بزرگ که پژوهشکران واساتید علمی زبادی را ترببت کرده بود مبگعت من برای دانشجویان درطول مدت تحصیل فقط ۸کتاب معرفی میکنم که دررابطه با آینده شغلی وکارعملی او اوست ولی ما فقط دریک مقطه حساب کنید باید چند کتاب وجزوه نامرتبط پاس کنبم تا مدرک بگیربم. ما داربم به هرتخصصی به ناخنک میزنیم وآخر هم هیچ تخصصی یاد نمیگیریم مدیران تخصصی را بکار گیرید نه سباسی وتابع افراد
استان
Iran, Islamic Republic of
دلسوزتر
؟؟؟؟،
احمد
Iran, Islamic Republic of
خداوند مفاخری چون حاجی زاده ، شهابی و بقیه مدیران دولت تدبیر و امید را برایت نگه دارد!
کاش همون کلانتری مونده بود و این قدر شرمنده نمی شدیم!
وقتی یک استاندار دولت رئیسی فرق نوع تفکر یک مدیر با تفکر سرمایه داری. اشتباه می گیرد باید به حال جریان حامی دولت افسوس خورد..
میشه بفرمایید دلیل حضور شما در استان چه بوده جناب دکتر؟
Iran, Islamic Republic of
بله، اما لطفا برنامه نریزید که از آب دریاچه ای با عمق 5 متر برای زمین دیم پمپاژ کنید! البته که خشک می شود یک دهه ی دیگر ! این راه توسعه نیست! دوستان شما سال ها این راه را آزمایش کرده اند و نتیجه اش را داریم می بینیم. خواهشا دست از سر آب بردارید. بروید سراغ همان نفت بهتر است!
دارایی
Romania
دارایی نجات دادی/ آرام و حاشیه سازی برا پرسنل
کارمند
Iran, Islamic Republic of
انبار اداره دارایی خالی شد..😉😭
بانک
Romania
آغاجون مدیر بانک ملی کی قراره تغییر کنه
آقای استاندار با این حرکت لاک پشتی به هیچ جایی نخواهید رسید
هنوز نیروهای روحانی و تاجگردون تصمیم گیرندگان استان ما هستند
بانک
Romania
ای داد و بی داد
چقدر کند عمل میکنید جناب استاندار
مدیرعامل بانک ملی چرا هنوز تغییر نکرده
چونکه علنی با دولت انقلابی مخالفت میکنه
چه دلیلی داره!
وقتی اینهمه نیروی دلسوز انقلابی داریم چرا امثال ایشون یکسال از دولت انقلابی رو همچنان با گستاخی دارند به ریش ماها میخندند
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار اون کسانی که پس از مصاحبه در وزارت خانه تخصصی به شما معرفی شد و با اقتدار ۱۲ نفر را پشت سر گذاشته بود هم بچه این استان و از نیروهای ارزشی و انقلابی و ایثارگر و همسو با دولت بودند چطور به این راحتی مردم//
فرزند استان
Iran, Islamic Republic of
تیم انتخاب مدیران ارشد که می فرمائید نمایندگانی هست که نمی توانند تعداد صفر های رقم بودجه را بخوانند و خود شما که نمی تونید تفاوت اقتصاد یا تفاوت تفکر مدیران و تفکر سرمایه داری را از هم تشخیص نمی دید. جمع کنید بساطتون رو
Sweden
به داد هواشناسی برسین ..
عباس
Iran, Islamic Republic of
..خدا رحم کند...آقای شهابی با دولت روحانی بوده و هست ...تمام نیروهای سازمان نیروهای تاجگردون هستند ...اقوام و فامیل
ایشان قبل از انتخابات گفتند نیازی به برگزاری انتخابات نیست ...رییسی منصوب خواهد شد ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
1