تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۴۶۴۵۶
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

توزیع میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد چگونه بود؟ / در کدام شهر بیشترین میوه توزیع شد؟

۰
توزیع میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد چگونه بود؟ / در کدام شهر بیشترین میوه توزیع شد؟
کبنا ؛مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر ۵ هزار و ۸۰۰ بسته به صورت آنلاین و از طریق سامانه بازرگام با نظارت سازمان تعاون روستایی در مرکز استان توزیع شده است.
قدرت الله ویسی اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان تعاون روستایی و شبکه‌های تحت نظارت آن حمایت از تولید و مصرف کننده است، حمایت از تولید یعنی ما بتوانیم از باغداران کشاورزان و دیگر تولید کنندگان محصولات آنها را خریداری کنیم.
 وی بیان کرد: برای میوه شب عید در کهگیلویه وبویراحمد ۶۰۰ تن سیب و پرتقال والنسیا اعلام نیاز کردیم.
 مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ذائقه و استقبال مردم استان ما از پرتقال والنسیا بیشتر است، حدود ۹۵ درصد از استان‌های دیگر در کشور پرتغال تامسون را درخواست کردند ولی والنسیا کیفیت بالاتری و قیمت مناسب تری دارد.
ویسی عنوان کرد: از ۲۷ اسفند گذشته تا کنون افزون بر ۴۰۰ تن میوه شب عید در سراسر کهگیلویه و بویر احمد توزیع شده است.
وی گفت: امسال برای اولین بار میوه شب عید در تمام نقاط دوردست و روستایی کهگیلویه وبویراحمد توزیع شد و مورد استقبال مردم قرار گرفته است، این استقبال به دلیل کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب آن بوده است.
 مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۷۰ تن پرتقال و سیب درختی در سردخانه تعاون روستایی مرکز استان وجود دارد، طبق برنامه‌ای که با کمیته راهبردی و هماهنگی شب عید انجام شده تا پانزدهم فروردین ماه روند توزیع میوه‌های شب عید ادامه خواهد داشت و اگر میوه‌ای باقی بماند این توزیع تا ایام ماه رمضان ادامه پیدا می‌کند.
 وئیسی با اشاره به اینکه در تمام شهرستان‌های استان میوه شب عید توزیع شده، عنوان کرد: در شهر یاسوج تاکنون ۱۸۰ تن میوه شب عید توزیع شده و پس از آن بیشترین توزیع متعلق به شهرستان‌های کهگیلویه با ۶۷ تن و گچساران ۴۷ تن بوده است.

وی افزود: امسال در بحث توزیع میوه شب عید در سطح استان و حتی برای اولین بار در روستاها نیز صورت گرفته که این یک اقدام بی نظیر بوده است.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با محوریت و نظارت سازمان تعاون روستایی از 5 اسفندماه همچون کلان شهرها از طریق شرکت پست پیشگامان افزون بر ۵ هزار و ۸۰۰ بسته شامل مرغ منجمد، برنج هندی و پاکستانی، ماکارونی توزیع شد، در این طرح توزیع اقلام به صورت رایگان تا درب منازل انجام می‌شود.
ویسی گفت: توزیع میوه در یاسوج به دو صورت حضوری و اینترنتی و در بقیه شهرستان های استان بصورت حضوری توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه در این طرح اقلام به صورت هوشمند توزیع می‌شود، افزود: برای سایر شهرستان‌های دیگر اجرای این طرح در دست اقدام است و از دیگر شرکت‌های دانش بنیان که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی دارند در این طرح استفاده خواهد شد، برای اجرای این طرح در شهرستان بهمنی مجوزات لازم گرفته شده و به زودی این طرح در این شهرستان آغاز می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1