کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد توضیح داد

توزیع میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد چگونه بود؟ / در کدام شهر بیشترین میوه توزیع شد؟

13 فروردين 1401 ساعت 11:46

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر ۵ هزار و ۸۰۰ بسته به صورت آنلاین و از طریق سامانه بازرگام با نظارت سازمان تعاون روستایی در مرکز استان توزیع شده است.


مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر ۵ هزار و ۸۰۰ بسته به صورت آنلاین و از طریق سامانه بازرگام با نظارت سازمان تعاون روستایی در مرکز استان توزیع شده است.
قدرت الله ویسی اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان تعاون روستایی و شبکه‌های تحت نظارت آن حمایت از تولید و مصرف کننده است، حمایت از تولید یعنی ما بتوانیم از باغداران کشاورزان و دیگر تولید کنندگان محصولات آنها را خریداری کنیم.
 وی بیان کرد: برای میوه شب عید در کهگیلویه وبویراحمد ۶۰۰ تن سیب و پرتقال والنسیا اعلام نیاز کردیم.
 مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ذائقه و استقبال مردم استان ما از پرتقال والنسیا بیشتر است، حدود ۹۵ درصد از استان‌های دیگر در کشور پرتغال تامسون را درخواست کردند ولی والنسیا کیفیت بالاتری و قیمت مناسب تری دارد.
ویسی عنوان کرد: از ۲۷ اسفند گذشته تا کنون افزون بر ۴۰۰ تن میوه شب عید در سراسر کهگیلویه و بویر احمد توزیع شده است.
وی گفت: امسال برای اولین بار میوه شب عید در تمام نقاط دوردست و روستایی کهگیلویه وبویراحمد توزیع شد و مورد استقبال مردم قرار گرفته است، این استقبال به دلیل کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب آن بوده است.
 مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۷۰ تن پرتقال و سیب درختی در سردخانه تعاون روستایی مرکز استان وجود دارد، طبق برنامه‌ای که با کمیته راهبردی و هماهنگی شب عید انجام شده تا پانزدهم فروردین ماه روند توزیع میوه‌های شب عید ادامه خواهد داشت و اگر میوه‌ای باقی بماند این توزیع تا ایام ماه رمضان ادامه پیدا می‌کند.
 وئیسی با اشاره به اینکه در تمام شهرستان‌های استان میوه شب عید توزیع شده، عنوان کرد: در شهر یاسوج تاکنون ۱۸۰ تن میوه شب عید توزیع شده و پس از آن بیشترین توزیع متعلق به شهرستان‌های کهگیلویه با ۶۷ تن و گچساران ۴۷ تن بوده است.

وی افزود: امسال در بحث توزیع میوه شب عید در سطح استان و حتی برای اولین بار در روستاها نیز صورت گرفته که این یک اقدام بی نظیر بوده است.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با محوریت و نظارت سازمان تعاون روستایی از 5 اسفندماه همچون کلان شهرها از طریق شرکت پست پیشگامان افزون بر ۵ هزار و ۸۰۰ بسته شامل مرغ منجمد، برنج هندی و پاکستانی، ماکارونی توزیع شد، در این طرح توزیع اقلام به صورت رایگان تا درب منازل انجام می‌شود.
ویسی گفت: توزیع میوه در یاسوج به دو صورت حضوری و اینترنتی و در بقیه شهرستان های استان بصورت حضوری توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه در این طرح اقلام به صورت هوشمند توزیع می‌شود، افزود: برای سایر شهرستان‌های دیگر اجرای این طرح در دست اقدام است و از دیگر شرکت‌های دانش بنیان که ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی دارند در این طرح استفاده خواهد شد، برای اجرای این طرح در شهرستان بهمنی مجوزات لازم گرفته شده و به زودی این طرح در این شهرستان آغاز می‌شود.
 


کد مطلب: 446456

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/446456/توزیع-میوه-شب-عید-کهگیلویه-بویراحمد-چگونه-کدام-شهر-بیشترین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1