تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۷
کد مطلب : ۴۴۶۳۷۵
اولین سفر استانی رئیسی در سال جدید؛

رئیس جمهور وارد مشهد شد / برنامه های سفر؛ بررسی مسائل و مشکلات استان، بازدید از مراکز اقتصادی و فرهنگی، دیدار با اقشار مختلف مردم

۰
رئیس جمهور وارد مشهد شد
کبنا ؛حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران وارد مشهد شد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران با استقبال مقامات استان وارد مشهد شد.
بررسی مسائل و مشکلات استان، افتتاح واحهای تولیدی، صنعتی و آموزشی، بازدید از مراکز اقتصادی و فرهنگی، دیدار با اقشار مختلف مردم و برگزاری جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه های این سفر خواهد بود.
تعدادی از وزیران نیز به نمایندگی از هیئت دولت به شهرستان های مختلف استان سفر می کنند که تا کنون حضور وزیر میراث فرهنگی در طرقبه و شاندیز، وزیر نیرو در گناباد و سبزوار و بجستان، وزیر صمت در نیشابور، وزیر اقتصاد و دارایی در مه ولات، وزیر ورزش در خواف اعلام شده است.
گفتنی است برخی از معاونان رئیس جمهور نیز در جریان این سفر در شهرستان های استان خراسان رضوی حضور خواهند یفت که از آن جمله می توان به سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به سرخس و سفر معاون توسعه روستایی رئیس جمهور به بردسکن و کاشمر اشاره کرد.
«فقر و نداری» زیبنده خراسان رضوی نیست
رئیس‌جمهور گفت: خراسان رضوی به‌واسطه وجود بارگاه منور رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد و به دلیل داشتن مراکز تولیدی دانش‌بنیان می‌تواند بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان پیوند برقرار کند.
حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در بدو ورود به خراسان رضوی، در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد اظهارداشت: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران است، پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی از استان‌هایی است که در آن فقها، فیلسوفان، شاعران و رزمندگان زیادی پرورش یافته اندو پایگاه علم و دانش جهان تشیع است و این برای ما مایه مباهات است.
وی افزود: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده و کارآمد است، ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که 18 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده استان خراسان رضوی نیست.
رئیس جمهور ادامه داد: قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود.
آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی به واسطه وجود بارگاه منور رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد و به دلیل داشتن مراکز تولیدی دانش‌بنیان می‌تواند بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان پیوند برقرار کند.
 رئیسی حرم مطهر امام رضا(ع) را زیارت کرد
آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر روز چهارشنبه و در ابتدای هجدهمین سفر استانی خود به خراسان رضوی، با حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) به زیارت و اقامه نماز پرداخت.
بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های صنعتی و عمرانی و زیربنایی، دیدار با اقشار مختلف مردم، نخبگان ایثارگران و خانواده شهدا، شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر دوروزه است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1