تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۴۴۶۳۳۹
رایزنی برای رفع مشکلات مناطق دورافتاده استان؛

مدیر عامل ایرانسل با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد

۰
مدیر عامل ایرانسل با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مدیرعامل ایرانسل بر رفع مشکلات ارتباطی و اینترنت مناطق دورافتاده استان تاکید کرد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در دیدار با بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل با اشاره به مشکلات ارتباطی و اینترنت در اغلب مناطق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بازدیدهایی که از مناطق مختلف استان دارم اولین گلایه‌مندی مردم مشکلات ارتباطی تلفن همراه و اینترنت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به همین دلیل خانواده‌ها و دانش‌آموزان با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: در ۱۸ روستا و پاره روستا در مور زرد، در منطقه زیلایی از بردپهن و سادات چاهن، همه مناطق سیلاب و کلوار و پیجاب باشت و سایر مناطق دور افتاده استان مشکلات ارتباطی و اینترنت وجود دارد که خواهان رفع این مشکل هستیم.
وی با بیان اینکه در منطقه کاکان از نقاط گردشگر‌پذیر و زیبای استان و شلال‌دان باشت با چنین مشکلی مواجه هستیم، افزود: رفع مشکلات ارتباطی و نبود اینترنت در مناطق استان خصوصا مناطق دورافتاده به اندازه‌ای برایم مهم است که وقت بگذاریم و به لحاظ اعتباری حمایت کنیم تا پوشش ارتباطی و اینترنتی در استان کامل و مردم احساس رضایت کنند.

احمدزاده در خصوص دغدغه نگهداری از تجهیزات ایرانسل گفت: لیست تجهیزات که نیاز به نگهداری دارند را به ما بدهید تا در اختیار راهداری قرار گیرد و بتوانند از این مراکز نگهداری کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه مشترکی میان استانداری و ایرانسل تدوین شود بر حمایت از برنامه‌های ایرانسل در استان تاکید کرد و گفت: جلسه جداگانه‌ای با حضور مدیرعامل ایرانسل و همه مسئولان استان تشکیل و مشکلات همه نقاط استان بیان شود تا تصمیم مناسبی برای رفع آنها اتخاذ شود.
مدیرعامل ایرانسل در این دیدار با بیان اینکه ۱۴۰۱ سال طلایی برای رفع خلاء‌های ارتباطی و اینترنت استان است، از انعقاد قرار داد با استانداری برای مجهز کردن شهرهای یاسوج و گچساران و دهدشت به فیبرنوری خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1