تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب : ۴۴۵۹۲۳
به همت کمیته امدادچیتاب وبادعوت از بخشدار کبگیان صورت گرفت.

غباروبی گلزارشهدای چیتاب، اهداء تبلت به تعدادی از دانش آموزان بی بضاعت، واهداء پنجمین سری جهیزیه به ۱۴زوج جوان توسط کمیته امدادچیتاب؟.

بهمن دوستی ریاست کمیته امدادچیتاب بااشاره به اهداء پنجمین سری جهیزیه گفت: ۳۰زوج دیگرهم درنوبت دریافت هستند.
۱
غباروبی گلزارشهدای چیتاب، اهداء تبلت به تعدادی از دانش آموزان بی بضاعت، واهداء پنجمین سری جهیزیه به ۱۴زوج جوان توسط کمیته امدادچیتاب؟.
کبنا ؛به گزارش "کِبنـا" به نقل از رسامـ خبرنگار، بهمن دوستی ریاست کمیته امداد به همراه محسنی فربخشدار کبگیان ضمن غباروبی گلزار شهدای شهرچیتاب وسرکشی به خانواده های بی بضاعت واهداء تعدادی تبلت به فرزندان آنان از اهداء پنجمین سری جهیزیه بعداز غباروبی اظهارخرسندی کرد. محسنی فر بخشدار کبگیان دراین مراسمـ ضمن تشکر از زحمات کمیته امداد در بخش و مقام شهید گفت: اگر نهادی مانند کمیته امداد در بخش مانبود خیلی از مستمندان در نهایت فلقر وبدبختی در هنجارهای اجتماعی وزیرساختهای فرهنگی زندگی غرق در فلاکت می شدند وبه وضوح شاهد فعالیتهای توامان ومصرانه این عزیزان هستیم که نمونه شاخص آن اهداپنجمین سری جهیزیه درکنار فعالیتهایی مانند اهداتبلت و...می باشد. محسنی فر با اشاره به مقام شهدا هم گفت: نعمت هایی که به شهید عطا می شود، مانند نعمتهای اعطایی به اشخاص عادی نیست بلکه مراد، نعمت ها و کمالاتیست که تنها نصیب برگزیدگان و خواصّ از بندگان الهی می شود وانشالله ما بتوانیم با خدمت صادقانه به مردم وپرهیز از بی عدالتی وتمرد از مسئولیت درقیامت شرمنده وسرافکند شهداء نباشیم. بهمن دوستی ریاست کمیته امدادچیتاب هم دراین باره ضمن اشاره به آیه شریفه «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللّهِ أَمْواتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ، گفت: این آیه جایگاه شهید را در دیدگاه اسلام بیان می کند وبه ماثابت کرده که شهداء زنده اند نزد خدا روزی می گیرند و شاهد اعمال ماهستند، پس در رفتار و کردارمان با علم به شرم حضور نگاه شهدا عادلانه خدمت کنیم. وی با بیان اینکه کمک به محرومین تنها مختص نهاد کمیته امداد نیست بلکه همکاری ومشارکت مردم و خیرین را می طلبد گفت: در سایه تلاش خود وهمکاران در زمینه حامی یابی اهدای،تبلت رایگان به دانش آموزانی که توانایی خرید تبلت ندارند، در دستور کار اجرایی قرار گرفته وانشالله در برنامه های پیش رو باتمام توان سعی بر گسترش پهنه خدمات خواهیم داشت. ریاست کمیته امداد چیتاب ضمن تشکر از خیران مساعدت خیرین در امور معیشتی نیازمندان را کاری با ارزش دانست و خواستار ترویج این فرهنگ در بین آحاد جامعه شد. اهداء سالانه جهیزیه و تعدادی مایحتاج برای نیازمندان و حمایت از یتیمان طرح اکرام ایتام از جمله مساعدت این خیران می باشد. شایان ذکراست بعداز اتمام مراسم غباروبی گلزارشهداء واهداء تبلت به دانش آموزان بی بضاعت(بی سرپرست) تعداد ۱۴عروس وداماد تحت پوشش این نهاد بادریافت جهیزیه ازکمیته امدادچیتاب راهی خانه بخت شدند که این پنجمین اهداء جهیزیه کمیته امدادچیتاب به نوعروس ودامادهای تحت پوشش این نهاد درسال ۱۴۰۰بود.٫


٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
نام شما

آدرس ايميل شما

نتيجه انتخابات سال آينده!

نتيجه انتخابات سال آينده!

دبيركل مجمع ايثارگران در شفاف‌سازي حواشي اخير از مشكلات نرم‌افزاري، ملاحظات آيين‌نامه‌اي ...
ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

ماجرای ضرب و شتم یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران

یک پزشک بیمارستان بی بی حکیمه (س) گچساران توسط یک مراجعه کننده که درخواست غیرقانونی داشت ...
توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

توصیه نماینده رهبر انقلاب؛ سرانه‌های مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس کانکسی، استیجاری و مستهلک بودن برخی ...
1