تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۴۵۸۴۹
طی تماس تلفنی انجام گرفت

واکنش وزیر بهداشت به ضرب و شتم پزشک گچسارانی

۲
۱
واکنش وزیر بهداشت به ضرب و شتم پزشک گچسارانی
کبنا ؛وزیر بهداشت ضمن تقدیر از پزشک گچسارانی به دلیل تمکین به قانون، گفت: وزارت بهداشت قدردان زحمات شبانه روزی پزشکان به خصوص در این شرایط سخت خواهد بود.
به گزارش کبنا، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماسی با پزشک گچسارانی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، ضمن پیگیری ماجرا، از وضعیت روحی و جسمی این پزشک مطلع شد.
وزیر بهداشت ضمن تقدیر از پزشک گچسارانی به دلیل تمکین به قانون، عنوان کرد: وزارت بهداشت قدردان زحمات شبانه روزی پزشکان به خصوص در این شرایط سخت خواهد بود.
وی با بیان اینکه وزارت بهداشت قطعا حامی پزشکان است و از حقوق آنها دفاع می کند، تاکید کرد: با فرد ضارب و خاطی باید به صورت جدی و قانونی برخورد شود.
دکتر عین اللهی در ادامه مطرح کرد: مردم باید در شرایط سخت کرونایی کنونی که در آن قرار داریم در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و همواره همراه و یاور آنها باشند.
گفتنی است؛ دکتر مازیار هاشمی پزشک گچسارانی به دلیل عدم پذیرش دفترچه درمانی شخص دیگری در بیمارستان بی بی حکیمه(س) شهرستان توسط فردی ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ضرب و شتم پزشک گچسارانی

ضرب و شتم یک پزشک در گچساران
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پزشکان در ❤️ ما جا دارن عزیزم خدا شفا ت بده
کاسه داغتر از اش
Iran, Islamic Republic of
سلام. خدا وکیلی ای مشکل حقوقی است نه فرهنگی چون برخی پزشکان دانش قوی ندارند این باعث می‌شود که مردم برای این سهل انگاری نمی‌دانند کجا مراجعه کنند و برخورد فیزیکی میکنند
فرصت ايران در بازار نفت

فرصت ايران در بازار نفت

در شرايطي كه قيمت نفت در دالان صعودي قرار گرفته، تداوم تحريم‌ها و عدم احياي برجام، خسارت‌هاي ...
نابودي مركز موساد در اربيل

نابودي مركز موساد در اربيل

حال در شرايطي كه سيل واكنش‌هاي داخلي و خارجي به اين عمليات به‌تازگي به راه افتاده و تا ...
1