تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۴۴۵۷۹۴
کبنا گزارش می دهد؛

دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی با خانواده های ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد

۰
دیدار مشاور وزیر راه و شهرسازی با خانواده های ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
در آستانه فرارسیدن سیال نو و به منظور سرکشی و بررسی برخی از  خانواده های شهدا  و ایثارگران استان نماینده و  مشاور وزیر راه و شهرسازی در حوزه جانبازان و ایثارگران  وارد مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
به گزارش کبنا نیوز، حمید مردانیان که در این سفر با استقبال مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی مواجه شد در بدو ورود خود به یاسوج با حضور در مقبره شهدای گمنام این شهر با  با تقدیم گل و عطر افشانی این قبور، با آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) تجدید بیعت کرد.
مردانیان در حاشیه این سفر در جمع خبرنگاران گفت: سفر ما به استان عزیز کهگیلویه و بویراحمد بر اساس مأموریت های محوله به خصوص سرکشی و زیارت خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان گرانسنگ از نزدیک زیارت کنیم ارزش افزوده پیدا کنیم .

وی ادامه داد: پیگیری کارها و مشکلات این عزیزان از دیگر اهداف این سفر خواهد بود  که از طرفی قانون جامع ایثارگران نسبت به تبدیل وضعیت این عزیزان بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰  و ماده های دیگر این قانون  و باید به موازات این مسئله چون حوزه معلولین که شاید به جرأت بتوان گفت ۹۰ درصد کار این  قانون با وزارت راه و شهرسازی  خواهد بود مهمترین دایل این سفر خواهد بود .
نماینده و  مشاور وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود : باید به صورت میدانی موارد رصد شود و از موارد رفاهی عزیزان و  مواردی که برقرار در حوزه‌های ریلی حوزه‌های فرودگاهی و حمل و نقل نسبت به مستندات قانونی وظایف محوله را به نحو احسن انجام داده شود.
لازم به ذکر است نماینده و مشاور وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه ضمن حضور در مقبره شهدای گمنام با حضور در منزل بازماندگان شهید ستار اورنگ شهید مدافع حرم استان و برخی دیگر از خانواده های ایثارگران و شهدا با آنان دیدار و گفت و گو کرد .
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

پایان «صیانت» و «جهاد تبیین» در بهارستان؟

سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی و جهاد تبیین تحرکاتی را در بین برخی مجلسیان ...
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
1