تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۴۴۵۷۷۴
با ارسال نامه‌ای مطرح شد؛

عیدی بانک مسکن به یک جانباز ۷۰ درصد؛ فرزندت را از کار اخراج کردیم!

۴۷
۵
عیدی بانک مسکن به یک جانباز ۷۰ درصد؛ فرزندت را از کار اخراج کردیم!
کبنا ؛
بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی غیرمعمول و در آستانه عید نوروز، فرزند یک جانباز ۷۰ درصد را از کار خود اخراج کرد. 
گزارشات رسیده به خبرنگار ما حاکی از آن است که فرزند این جانباز ۷۰ درصد که در بانک مسکن شاغل بود با نظر محمد اکبری، مدیر استانی این بانک از کار خود برکنار شد تا بانک مسکن به خانواده شهدا و ایثارگران در نوروز ۱۴۰۱ عیدی متفاوتی داده باشد. 
فرزند این جانباز معزز ۷۰ درصد در همین زمینه با ارسال نامه ای نوشته است:
پدر بنده به خاطر آسیب های ناشی از جنگ ۸ ساله در دفاع از میهن عزیز در حال حاضر نیاز به مراقبت شبانه روزی دارد و خودم با وجود مادری ناتوان از لحاظ جسمی مجبورم شخصا پرستاری ایشان را بر عهده داشته باشم به طوری که بیشتر شب ها، ساعت خوابم از ۲ ساعت بیشتر نمی شود و روز بعد هم باید در پشت باجه به طور مستمر تا پایان وقت اداری ارایه خدمت کنم. 
وی افزود: متاسفانه مسوولین مدیریت بانک مسکن بی آنکه شرایط من و پدرم را درک کنند به طرق مختلف سعی در برهم زدن آرامش کاری بنده داشتند که تنها علت آن عدم چاپلوسی برای آنها بود و نه هیچ چیز دیگری و  این فشارها را با بزرگ نمایی مواردی که برای اکثر پرسنل بانک امری عادی تلقی می شود، ادامه دادند.
این فرزند جانباز ۷۰ درصد ادامه داد: یک روز برای تظلم خواهی نزد محمد اکبری مدیر شعب آمدم اما از همان ابتدا طوری رفتار کرد که گویی خانواده جانبازان و ایثارگران جیره خوار ایشان هستند و چنان منتی بر سر فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در بانک گذاشت  که انگار حقوق آنان از حقوق ایشان کسر و پرداخت می شده است. 
در ادامه نامه ایشان آمده است؛ وقتی شرایط را دیدم گفتم من آمده ام که نزد شما تظلم خواهی کنم اما گویا خود شما باعث این فشارها هستید و اگر این گونه باشد بهتر است استعفا دهیم و ایشان هم برگه ای گذاشت و گفت اگر راست می گویی بنویس که توان ادامه دادن کار را نداری و همین را دستاویزی کرد برای ارجاع آن با طرح موارد خصمانه به مرکز و مرکز هم در سریعترین زمان ممکن حکم خاتمه خدمت بنده را صادر کرد.
با این توضیحات باید از آقای محمد اکبری پرسید که به چه حقی زمینه اخراج فرزند جانبازی را که با رشادت و جانفشانی در کنار سایر هم قطاران خود، امنیت و آسایش را برای این میهن به ارمغان آورد، فراهم می‌کند؟
مگر صندلی ریاست شما با همین ایثار و فداکاری‌ها به دست نیامد که اکنون اینگونه و به راحتی قلم در راستای اخراج کارمند فرزند جانباز خود می‌کنید؟
آقای اکبری به فرض که فرزند این جانباز اعصاب و روان متاثر از شرایط خانوادگی و کاری خود هر حرفی را به شما زده باشد یا هر متنی را در شرایط غیرنرمال نوشته باشد، چطور دستت نلرزید و به کمک قوانین و ضوابط، مسیر اخراج او را فراهم کردید؟
آیا نباید تدبیر به خرج می دادید و با اعطای مرخصی چند روزه به این کارمندِ نیازمندِ مساعدت، تصمیم گیری خود ایشان حتی برای استعفا و تصمیم گیری خودتان را به فضایی آرام تر و عاقلانه تر موکول می کردید؟
مدیرعامل بانک مسکن کشور باید تا دیر نشده است برای جلوگیری از بحران های بیشتر در این استان اقدام عاجل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
دفاع بی جا باعث میشه در اداره بی نظمی ایجاد بشه و سایر کارکنان هم هر کس ساز خود را بزند .
Iran, Islamic Republic of
سازمان بازرسی یا هر کسی که صاحب این استان است به این موضوع سریعا رسیدگی کنه.این فرزند جانباز هفتاد درصد بوده شوخی که نیست .
رضا
United Kingdom
یعنی هر کس ک جانباز است، پسرش باید بدون ازمون برع سرکار؟!
مشتری
Iran, Islamic Republic of
شاید فقط استاندار بتونه جلو./بگیرد.
دنا
Iran, Islamic Republic of
احسن به اکبری ندیر توانمند و مقتدر ، ای کاس مدیر بانک توسعه تعاون/
Iran, Islamic Republic of
وقتی هنوز بانیان وضع موجود برسر کار باشند باید هم فرزند جانباز اخراج بشه .از استاندار انقلابی وارزشی انتظار میرود با مدیر این بانک برخورد قاطع صورت بگیرد وازمدیریت عزل گردند
الهی
Iran, Islamic Republic of
خودش استعفا داده
اقتصاد و بانک
India
تا دلتان بخواهد از موارد در ادارات و بخصوص بانکهای استان هست، و فرزندان ایثارگران بخصوص فرزندان شاهد جون خود را با دندان گرفتن و ادامه میدن، مدیران بانکهای استان اکثرا از دولت موندن و بر عکس بقیه ادارت کسی هم کاری با آنها نداره و چون به هر قیمتی میخوان جایگاهشون حفظ بشه با ایجاد فشارهای بی جهت به کارکنان و بخصوص ایثارگران که در مقابل خواسته های خلاف آنها جسارت بخرج می دهند کار را برای کارکنان مشکل کردند و همواره دنبال نقطه ضعف گرفتن های جزیی و بزرگنمایی کردن اونها هستند. از نمایندگان محترم استان و استاندار انقلابی تقاضا داریم که مدیران و معاونان بانکهای دولتی را سریع تر برکنار کنند.
Iran, Islamic Republic of
دست جناب اکبری درد نکنه که کار درست کرد
India
جای تاسف داره
India
مدیران بانکی هر چه زودتر و مثل بقیه مدیران کل باید برکنار بشن. نباید با امنیت خاطر و زد و بند هر کاری دلشون میخوان بر سر جامعه ایثارگری بیارن.
Iran, Islamic Republic of
خانواده‌های شهدا و ایثارگران مظلوم واقع شدن
India
. از درد و رنج خانواده شهدا و ایثارگران چه میدانند، /
حتما باید ی اتفاق ناگوار دیگه بیفته؟؟
استاندار محترم در این خصوص تقاضا اقدام انقلابی و برکناری مدیر ..
باوی
Iran, Islamic Republic of
به دلت بمونه که مدیر بر کنار بشه تنها مدیری که توانمند درستکار بی حاشیه هست خودش
Iran, Islamic Republic of
امکان نداره صخبت های شما درست باشه مطمینم اگر کالبد شکافی بشه اخره//
Romania
با عرض سلام خدمت ملت شریف و بزرگ ایران ادای احترام به مدیران و مسولین نظام که به ظاهر همه آنها خود را مدیون جانفشانی شهدا و ایثارگران میدانند/ ما اعتقاد داریم که فرزندان شهدا و ایثارگران باید مثل پدرانشان سنگ زیرین اسیاب باشند به حرمت مردم صبر و بردباری پیشه کنند و خدمتگزاری به مردم را وظیفه شرعی و قانونی خود بدانند ولی ای مسولین اتوکشیده به والله به بالله دردها و ناله ها و اثزات ناشی از جنگ بر فرزندان حتی فرزندان فرزندان مصدومین و مجروحین اثردارد/ وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی بگویند ما انقلابی هستیم انقلابی کسی است که برای مدافعین انقلاب جان دهد و تحقیق انقلابی کند و تصمیم انقلابی بگیرد اگر چنانچه این موضوع صحت داشته باشد استاندار محترم ورود کند و پیگیری کند و برخورد کند به والله رزمندگان و ایثارگران پیر شده اند مجروحیت های و مصدومیت های حاصله از جنگ آنها را شکسته کرده اگر کسی باشد که فرزند با عرضه ای داشته باشد که کمک کار این پرندگان پر و بال شکسته باشد نباید مورد بی مهری باشد کاش رئیس قدری درک می کرد و یا بیشتر تحقیق می کرد
Iran, Islamic Republic of
فرزند جانباز بودن که نباید باعث اختلال در کار مردم و بی نظمی گسترده در کار شود و اعتراض سایر کارکنان شود قطعا در کار ایشان اخلالی بوده که منجر به خروج ایشان از بانک شده است
India
اینگونه مدیران مغرضانه رفتار می کنند و نباید یک روز هم در مسئولیت باقی بمانند، باید سریعا برکنار بشن
Iran, Islamic Republic of
حتما باید از شما اجازه گرفت بعد برکنار کرد
محمود
Iran, Islamic Republic of
کبنا خدا وکیلی چرا هرچیزی بدستت میرسه توسایت میزنی این قدر جو پراکنی وشایعه سازی نکن پیش وجدان خودت وخدای خودت باید پاسخگو باشی
چون این اولین بارت نیست و بارها این نشر اکاذیب را داشته ای
بخاطر دوریال و یا دوستی اینکار را نکن
خدایارگودرزی
Iran, Islamic Republic of
سلام
پیگری شوداگراخراجع شدخوده همونی که اخراجع کرده فرزندجانبازراخودهمون اخراجع می شودصدرصد
Iran, Islamic Republic of
اگر استخدام شدی باید مثل همه کارکنان خدمت رسانی کنی و به بهانه فرزند جانباز بودن محل کار و خدمت رسانی را نباید ترک کنی و فرزند جانباز بودن دلیل خوبی برای ترک خدمت نیست و اجر جانبازی پدرت را نیز از بین می بری.
Iran, Islamic Republic of
باسلام باریس بانک مسکن کهگیلویه وبویراحمد برخود شود برای برخوردش بافرزند جانباز که از کار برکنار کرد
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
ان شاالله همه چی ختم به خیر بشه
Iran, Islamic Republic of
من ارزوی سلامتی میکنم برای پدر این همکار بزرگوار
متاسفانه گاها اندک دوستان گرامی هستند با سو استفاده از سهمیه خود واقعا نظم را در اداره در هر زمینه ای بهم میزنن چه ساعت ورود و خروج چه مرخصیهای اول و پایان ماه و بین تعطیلی چه فرجه های تحصیلی و ...
این همکار گرامی هم میتوانند یا پرستار بگیرند یا اگه شرایط و ساعات کاری بانک برایشان طاقت فرساست در اداره ارام دیگری مشغول باشند
به خدا جور این دوستان رو باید همکاران دیگر بکشند خود این دوستان بگویند ایا این انصاف است؟
محمود
Iran, Islamic Republic of
شما خبر گزار یا خبر نگار بی منطقی هستی شما خصومت دارید انصاف ندارید افراد ی ... مانند شما مملکت را به این وضع سوق دادند شما از مشتری مداری چیزی میدانید کارمند متخلف به هر دلیلی کم کاری بی تفاوتی خود را توجیع میکند حجمه ایجاد میکند و با جانبازی پدر بزرگوارش متصل میکند رفتار او با پدرش جداست .کارمند بانک باید مسولیت پذیر باشد مدیر کار بسیار خوبی کرده است اعتبار بانک حفظ شده است .
Iran, Islamic Republic of
محمود جان
ان شاالله هیچ انسانی و هیچ موجودی از تمام مخلوقات خداوند گرفتار مشکل نشود، نگهداشت نیروی انسانی و اهمیت دادن به سرمایه ی انسانی مساله ی بسیار مهمیست و یک مدیر باید این نکته را بداند. و اما، شرایط افراد متفاوت از همدیگر است، همه را به یک چشم دیدن، بی عدالتیست، پدر او جانباز هم نباشد، انسان است، پدر است و باید حرمت شود توسط همه، هم خانواده اش و هم اطرافیان. این مدیر میتوانست از طرق مختلف به این جوان کمک کند، انسان فراموشکار است و گرنه همین مدیر حتما خانواده ای دارد که افراد آن در جاهای دیگر مشغول هستند، آیا دوست دارد با خودش اینگونه رفتار شود؟ امام علی علیه‌السلام میفرمایند: آنچه را برای خود میپسندی برای دیگران هم بپسند...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ،بانک مسکن شده پله ترقی ،حیف این بانک با اون سابقه ۸۰سالش!
محمد
Iran, Islamic Republic of
چقدر خبر مسخرهذای بود که گذاشتید! خب خودش اومده استعفا داده، بعدش پشیمون شده. شما یه جوری گزارش نوشتید که انگار اخراجش کردن! بعدش ام هیچ ارگانی همین طوری و بدون دلیل نمیاد کارمند خودش رو اخراج کنه. حتما خودش یه کاری کرده
Iran, Islamic Republic of
بیخودی شلوغش نکن بابا .حالا هرکس جانباز باشه هرکاری بکنه نباید اخراج بشه؟بیخوددی که آدم رو اخراج نمیکنن .
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
جانباز و شهیددین بر سر همه شما داره
احسان
Iran, Islamic Republic of
حالا نوبت بچهاشونه
چویل خومی
Iran, Islamic Republic of
رسالت خبرگزاری از خبرهای که میزنه معلومه نشر اکاذیب ، از جمله کارهای هست که کبنا نیوز داره انجام میده ، منتظر دادگاه باشید وقتی از ماجرای خبر ندارید بهتره خبر رو کار نکنید
Iran, Islamic Republic of
کبنا اول تحقیق کن بعد نشر بده
هر کسی در هر اداره ای که استخدام شده واحب است کار کنه و حقوق بابت کار میگیره نه فرافکنی و غیبت غیر موجه و ترک خدمت
جناب اکبری مدیر بومی هستش و از مدیران مجرب و با استعداد شبکه بانکی است
بتده سالیان سال است در خدمت ایشان دارم درس یاد میگیرم
Iran, Islamic Republic of
مدیری با لیاقت از محمد اکبری شبکه بانک مسکن تا کنون به خودش ندیده
ظرف همین ماه بانک مسکن استان شده مدیریت اول کشور
کم رتبه ای تیست
احسنت بر چنین مدیر توانمندی
Iran, Islamic Republic of
هنه باید کار کنند و هر کسی کارمند شد باید برای اعتلای کشور و سازمان کار کنه
Romania
جانبازانی وفرزندان ایثارگران وخانواده شهدا باید خود را موظف به حفظ شأن بدانند
India
بحث ی نفر و ی اداره نیست واقعا مدیران دارن با ایثارگران با دید منفی برخورد می کنند، توی بعضی کامنتها هم این دید منفی وجود داره، انگار که کلیه ایثارگران عقب افتاده اند و بقیه علامه، عزیزان خیلی از ایثارگران زیر فشار این گونه مدیران دارند تحمل می کنند و خم به ابرو نمی اورند، از استاندار محترم تقاضا داریم که جدا از این بانک به مدیریت بانکهای استان ی سرو سامانی بده و نیروهای انقلابی بذاره و همه قبلی ها را برکنار کنه
Iran, Islamic Republic of
اینم از مدیریت توانمند پارسیان نژاد هست🤗 اگه راست میگیدپارسیان را هم اخراج کنید تا عدالت برقرار بشه
تا خودسوزی دیگه ب خاطر فقر روی نداده
عصمت اله
United States
سیستم بانکداری کاملا خودمختار و ذره ای به دستورات مقامات کشوری و رئیس جمهوری هم اهمیت قائل نیست چنان خیالشان راحته که وقتی ارباب رجوعی میگوید مگه فلان شخص رده بالای مملکت دستور ندادن که انجام یپبدین ؟ خیلی راحت و بدون ذره ای ترس میگن فلان شخص حرف زده!!! کجای کار میلنگه که سیستم بانکداری از ریاست جمهوری هم حساب نمیبره الله و اعلم!!!!
ایمان
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی پدر من و بقیه هم سن و سالاش از خدمت و جبهه فرار میکردن این افراد از خاک و ما جون دادن خداییش هر امتیازی ب خودشون و بچه هاشون میدن حقشونه
همسایه جانباز
Iran, Islamic Republic of
خودش رفته استعفا داده حالا کور و پشیمون شده و فهمیده نون خوردن خیلی راحته میخاد برگرده و فورا یاد جانبازی پدرش افتاده ..هر کس جانبازه برای رضای خدا رفته و اجرش را هم از خدا بگیره.این دلیل نمیشه بچه هاش بروند سر کار بدون از ازمون اون هم در بانک که ارزوی جوانها هست کار کردن در ان موسسات
Iran, Islamic Republic of
سلام
من خودم کارمند بانک مسکن هستم
همه فرزندان شهدا و ایثارگران در حال استخدام رسمی شدن هستن
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر خدا میدونه بچه شهدا و ایثارگرو هر جای دولت امتیاز بدن حقشون هست
Iran, Islamic Republic of
زمانی پدران ماجنگ میرفتن
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یه فرزند شهید بدون هیچ رو دربایستی باید بگم/که فرزند جانباز رو میخواد محکوم کنه و به جای اینکه درکش کنه سعی در تخریبش کنه
iman
Iran, Islamic Republic of
خودشون و درکشون
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1