کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال نامه‌ای مطرح شد؛

عیدی بانک مسکن به یک جانباز ۷۰ درصد؛ فرزندت را از کار اخراج کردیم!

22 اسفند 1400 ساعت 21:21

بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی غیرمعمول و در آستانه عید نوروز، فرزند یک جانباز ۷۰ درصد را از کار خود اخراج کرد. 


بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی غیرمعمول و در آستانه عید نوروز، فرزند یک جانباز ۷۰ درصد را از کار خود اخراج کرد. 
گزارشات رسیده به خبرنگار ما حاکی از آن است که فرزند این جانباز ۷۰ درصد که در بانک مسکن شاغل بود با نظر محمد اکبری، مدیر استانی این بانک از کار خود برکنار شد تا بانک مسکن به خانواده شهدا و ایثارگران در نوروز ۱۴۰۱ عیدی متفاوتی داده باشد. 
فرزند این جانباز معزز ۷۰ درصد در همین زمینه با ارسال نامه ای نوشته است:
پدر بنده به خاطر آسیب های ناشی از جنگ ۸ ساله در دفاع از میهن عزیز در حال حاضر نیاز به مراقبت شبانه روزی دارد و خودم با وجود مادری ناتوان از لحاظ جسمی مجبورم شخصا پرستاری ایشان را بر عهده داشته باشم به طوری که بیشتر شب ها، ساعت خوابم از ۲ ساعت بیشتر نمی شود و روز بعد هم باید در پشت باجه به طور مستمر تا پایان وقت اداری ارایه خدمت کنم. 
وی افزود: متاسفانه مسوولین مدیریت بانک مسکن بی آنکه شرایط من و پدرم را درک کنند به طرق مختلف سعی در برهم زدن آرامش کاری بنده داشتند که تنها علت آن عدم چاپلوسی برای آنها بود و نه هیچ چیز دیگری و  این فشارها را با بزرگ نمایی مواردی که برای اکثر پرسنل بانک امری عادی تلقی می شود، ادامه دادند.
این فرزند جانباز ۷۰ درصد ادامه داد: یک روز برای تظلم خواهی نزد محمد اکبری مدیر شعب آمدم اما از همان ابتدا طوری رفتار کرد که گویی خانواده جانبازان و ایثارگران جیره خوار ایشان هستند و چنان منتی بر سر فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در بانک گذاشت  که انگار حقوق آنان از حقوق ایشان کسر و پرداخت می شده است. 
در ادامه نامه ایشان آمده است؛ وقتی شرایط را دیدم گفتم من آمده ام که نزد شما تظلم خواهی کنم اما گویا خود شما باعث این فشارها هستید و اگر این گونه باشد بهتر است استعفا دهیم و ایشان هم برگه ای گذاشت و گفت اگر راست می گویی بنویس که توان ادامه دادن کار را نداری و همین را دستاویزی کرد برای ارجاع آن با طرح موارد خصمانه به مرکز و مرکز هم در سریعترین زمان ممکن حکم خاتمه خدمت بنده را صادر کرد.
با این توضیحات باید از آقای محمد اکبری پرسید که به چه حقی زمینه اخراج فرزند جانبازی را که با رشادت و جانفشانی در کنار سایر هم قطاران خود، امنیت و آسایش را برای این میهن به ارمغان آورد، فراهم می‌کند؟
مگر صندلی ریاست شما با همین ایثار و فداکاری‌ها به دست نیامد که اکنون اینگونه و به راحتی قلم در راستای اخراج کارمند فرزند جانباز خود می‌کنید؟
آقای اکبری به فرض که فرزند این جانباز اعصاب و روان متاثر از شرایط خانوادگی و کاری خود هر حرفی را به شما زده باشد یا هر متنی را در شرایط غیرنرمال نوشته باشد، چطور دستت نلرزید و به کمک قوانین و ضوابط، مسیر اخراج او را فراهم کردید؟
آیا نباید تدبیر به خرج می دادید و با اعطای مرخصی چند روزه به این کارمندِ نیازمندِ مساعدت، تصمیم گیری خود ایشان حتی برای استعفا و تصمیم گیری خودتان را به فضایی آرام تر و عاقلانه تر موکول می کردید؟
مدیرعامل بانک مسکن کشور باید تا دیر نشده است برای جلوگیری از بحران های بیشتر در این استان اقدام عاجل کند.


کد مطلب: 445774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/445774/عیدی-بانک-مسکن-یک-جانباز-۷۰-درصد-فرزندت-کار-اخراج-کردیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1