تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۴۵۶۲۲
رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد:

شهدا سرآمدان ماندگار تاریخ هستند

۱
۰
شهدا سرآمدان ماندگار تاریخ هستند
کبنا ؛رئیس بنیاد نخبگان به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از نخبگان با خانواده شهید دکتر محمد زارعی اولین شهید سلامت استان و از نخبگان حوزه پزشکی دیدار کردند.
به گزارش کبنا، حمدالله اکوانی رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار صمیمی که با حضور جمعی از مستعدان برتر و اساتید و دانشجویان طرح شهید احمدی روشن برگزار شد با اشاره به اوصاف شهیدان در آموزه‌های دینی، شناخت بموقع تحولات، اثرگذاری در حل مشکلات مردم و حرکت در مسیر تعالی جامعه را از ویژگی‌های شهدای والامقام عنوان کرد و گفت: این اوصاف، ویژگی‌های نخبه واقعی است.
 اکوانی افزود: شهدای ما بسیار فراتر از سایر اعضای جامعه حرکت می‌کردند و با شناخت دقیق از نیازهای جامعه در مسیر آرمان‌های الهی و خدمت به مردم جان خود را ایثار کردند.
 رئیس بنیاد نخبگان گفت: به همین خاطر در قرآن کریم شهدا زنده، روزی گیرنده و شاد توصیف شده‌اند چرا که آنان به دلیل همین خدمت خالصانه و نگاه تعالی گرایانه مشمول لطف خداوند متعال قرار گرفته‌اند.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با بیان اینکه مدافعان سلامت، سربازان ایثارگر و فداکار روزهای سخت مبارزه با بیماری کرونا هستند، اظهار کرد: این عزیزان عاشقانه و بدون هیچ ادعایی لباس خدمت به مردم را بر تن کرده‌اند و در این راه از هیچ خدمتی دریغ نکرده و نمی‌کنند.

 پارسیان‌نژاد افزود: خانه شهید بستر بشارت است و حضور ما در کنار شما تلنگری برای خودمان است، ما سرمایه‌های زیادی برای نظام داده‌ایم، اما بسیاری از ما در غفلت هستیم.
 در این دیدار که جمعی از مستعدان برتر بنیاد نخبگان استان حضور داشتند خانواده شهید دکتر زارعی نیز به ذکر ویژگی‌های اخلاقی و علمی آن شهید والا مقام عرصه سلامت پرداختند.
شهید محمد زارعی متخصص داخلی و از پزشکان بخش کرونا بود که در تاریخ پانزدهم اسفندماه سال گذشته در راه خدمت به مردم به دلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسید.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحش شاد
خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

خاتمي، تشكيلاتي‌تر از روحاني و احمدي‌نژاد

«احمدي‌نژاد مصداق سياستمدار اپورتونيست است و با اسب زين‌ كردن آماده ورود به ميدان است....
24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

24 سال انتظار براي خانه‌دار شدن

بر اساس گزارش‌هاي رسمي زمان خانه‌دار شدن براي افراد در سال 99 به بيشترين ميزان خود رسيده ...
جراحي ارزي در اختيار پاستور

جراحي ارزي در اختيار پاستور

​​​​​​​بدين‌ترتيب درحالي‌كه از ماه‌ها پيش نيز هر گاه بحث از حذف ارز ترجيحي به درازا مي‌كشيد ...
1