تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۴۵۴۵۶
سرپرست اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان بهمئی خبر داد:

اجرای طرح پاکسازی حریم راه‌ها در محور لیکک - بهبهان

۰
اجرای طرح پاکسازی حریم راه‌ها در محور لیکک - بهبهان
کبنا ؛مجید کهزادی بیان کرد: امیدواریم با فرهنگ سازی، آموزش و رعایت بیشتر از سوی شهروندان شاهد کاهش حجم زباله‌ها در ورودی‌های شهر باشیم.
به گزارش کبنا، پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی در راستای طرح سراسری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پاکسازی حریم راه های کشور در آستانه اغاز سال نو و گرامی‌داشت هفته منابع طبیعی اقدام به پاکسازی ورودی مسیر چهارخطه لیکک-بهبهان نمودند.
سرپرست اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی در این خصوص اظهار کردند: زیباسازی ورودی شهر همان اندازه اهمیت دارد که خیابان‌ها و معابر شهر مورد توجه است.
مجید کهزادی افزود: با توجه به وجود حجم قابل توجهی از زباله و نخاله در این محدوده ورودی شهر باید زیبا و خالی از هرگونه زباله و نخاله باشد لذا راهداران پاکبانان این شهرستان زباله‌های رها شده در حریم این محور را جمع آوری کردند.
وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از کسبه و رانندگان وسایل نقلیه زباله را در ورودی شهر رها می‌کنند، تصریح کرد: هر چند محل‌هایی جهت تخلیه زباله در بعضی از ورودی‌ها تعبیه شده، اما متأسفانه گاهی اوقات زباله‌ها در حاشیه جاده اصلی رها می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با فرهنگ سازی، آموزش و رعایت بیشتر از سوی شهروندان شاهد کاهش حجم زباله‌ها در ورودی‌های شهر باشیم.








 
نام شما

آدرس ايميل شما

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

تورم 24 استان بالاتر از تورم كل كشور

آخرين گزارش تورمي منتشره در سال 1400 حاكي از آن است كه در بهمن ماه نرخ تورم با كاهشي ...
حال و روز ايرانيان در اوكراين

حال و روز ايرانيان در اوكراين

چهارمين روز جنگ نيز براي روس‌ها روز پيروي نبود؛ جنگ شهري و مقاومت گسترده نيروهاي اوكرايني ...
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
1