تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۴۵۱۳۵
کبنا گزارش می دهد؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برای تعطیلات نوروزی در برابر سویه اُمیکرون بازدارندگی سطح بالا و موثر پیش بینی شود

۵
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برای تعطیلات نوروزی در برابر سویه اُمیکرون بازدارندگی سطح بالا و موثر پیش بینی شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر افزایش عوامل بازدارندگی و ارتقای توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در برابر شیوع سویه امیکرون تاکید کرد و گفت: برای نوروز در برابر سویه اُمیکرون عوامل بازدارندگی موفق و موثری پیش بینی شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (7 اسفندماه 1400) سیدعلی احمدزاده در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا بر تلاش برای اقناع مردم به تزریق دُز سوم واکسن تاکید کرد و ابراز داشت: تعطیلی به صورت عام نداریم اما چنانچه در جایی شیوه نامه های بهداشتی رعایت نشود، علاوه بر تعطیلی، برخورد قانونی صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: هر چند در استان بیماری روند نزولی نسبت به چند روز گذشته دارد اما در شرایطی هستیم که شهرستان های دنا زرد، مارگون و بهمئی نارنجی و بقیه شهرستان ها قرمز هستند.
استاندار تاکید کرد: البته این مساله به هیچ وجه نباید باعث سست شدن استمرار توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، اصناف و گروه های مختلف شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه سویه امیکرن بیشتر درگیر کننده خانواده هاست تاکید کرد: خانواده ها با کاهش دورهمی ها بیشتر مراقب کودکان و سالمندان باشند.
وی از همه مردم، اصناف و کارمندان خواست همچنان با دقت و به طور کامل شیوه‌ نامه ‌های بهداشتی را رعایت و به ویژه از برگزاری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند.
استاندار بر نظارت بیشتر بر آسیب پذیرترین و پر خطرترین محل ها و مراکز تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های متولی، اجرای پروتکل‌های بهداشتی را به طور جدی و موثر نظارت و پیگیری کنند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید براینکه باید در مهدکودک ها حساسیت ها بالا باشد، گفت: در ادارات جلسات با کمترین تعداد و کوتاه ترین زمان برگزار شود.
وی با بیان اینکه، محدودیت ها تغییر کرده است، یادآور شد: حوزه آموزش شامل دانشگاه ها، مدارس و حوزه علمیه ها همه حضوری هستند و اگر در کلاسی شیوع بیماری بالا است آن کلاس تعطیل می شود.
استاندار بر ضرورت تداوم پوشش بیشتر واکسیناسیون تاکید کرد و گفت: تلاش کنیم به شرایط بهتری دست یابیم تا در نوروز با محدودیت های کمتری روبرو شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
متاسفانه حالا که موقع محدودیت است هیچ محدودیتی اعمال نمی شود.بازار باز .مدارس باز. زمان تعطیلات نوروزی دنبال اجرای محدودیت هستند واقعا معلوم است سلامت جامعه به حاشیه رفته است
Iran, Islamic Republic of
واقعا جالبه است .با کلمات که نمیشه کرونا را مهار کرد .متاسفانه هیچ گونه محدودیتی دیده نمی شود
Iran, Islamic Republic of
ازسادات عنا فقط یه گروه داره پست میگیره آقای استاندار حواست باشه فردا اومدی توانتخابات انتظار ازبقیه نداشته باش وبه فکر آبنده خودت هم باش نه آینده رقیبت
Iran, Islamic Republic of
استان ما تعطیلات عید گند زده میشه بهش
مردم از همه جا میان برا تفریح
لطفا پیش بینی بشه این محدودیتها در تعطیلات عید اعمال بشه
Iran, Islamic Republic of
تعطیلات نوروزی خودش تعطیل است.روغن ریخته را نذر امامزاده نفرمایید
رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

رمزگشایی از مناقشه روسیه و اوکراین

عده‌ای در ایران معتقدند اگر آمریکا در اوکراین درگیر باشد، ما می‌توانیم مواضع قوی‌تری ...
واقعیات جنگ اوکراین 

واقعیات جنگ اوکراین 

یک استاد تاریخ دانشگاه گفت: «پوتین منتظر یکی از رهبران قویِ اروپا است تا رو در روی او ...
بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

بازتاب منفي گفت و گوی تلفنی رئيسي با پوتين

 پس از حمله روسیه به اوکراین روز پنجشنبه سیدابراهیم رئیسی در گفت‌وگوی تلفنی با ولادیمیر ...
1