تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۴۴۸۸۷
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد

تبیین مخاطرات سویه اُمیکرون به مردم/ با عادی انگاری جان مردم به ویژه کودکان به خطر نیفتد

۱
۰
تبیین مخاطرات سویه اُمیکرون به مردم/ با عادی انگاری جان مردم به ویژه کودکان به خطر نیفتد
کبنا ؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت اجرای دقیق‌تر شیوه‌نامه‌های بهداشتی با افزایش مبتلایان در سویه اُمیکرون تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (30 بهمن ماه 1400) سیدجواد هاشمی مهر در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: در راستای کاهش بیماری امیکرون تشریح، تبیین و اجرای مصوبات ملی و استانی مورد توجه جدی قرار بگیرد.
هاشمی مهر به ضرورت اجرای دقیق تر رعایت شیوه نامه های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، تاکید کرد و افزود: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام اُمیکرون از مردم عزیز استان تقاضا داریم که هر چه سریع تر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن، اقدام کنند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، اثرگذاری رسانه در آگاهی ‌بخشی به مردم در خصوص امیکرون را مهم دانست و تصریح کرد: طبق پیش بینی های ستاد مقابله با کرونای استان و ستاد ملی، این سویه شدت می گیرد.
هاشمی مهر به تبیین مخاطرات سویه اُمیکرون به مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه در حوزه های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مخاطرات شیوع بیماری اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه، مردم استان خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند، نسبت به عادی انگاری وغالب شدن سویه اُمیکرون دراستان هشدار داد و تاکید کرد: همه ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها ومصوبات ستاد کرونا درشرایط همه گیری این بیماری هستیم.
هاشمی مهر با بیان اینکه، جان مردم و به ویژه کودکان با سهل ‌انگاری در عدم رعایت اصول بهداشتی در خطر قرار نگیرد، ابراز داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات، بازار و بطور کلی درسطح جامعه پائین آمده و در این راستا لازم است متولیان امر تمهیدات و ملاحظات لازم را اتخاذ و اجرایی نمایند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه، تزریق دز سوم واکسن کرونا نقش مهمی در جلوگیری از امیکرون دارد گفت: کاهش ابتلا، بستری ها و فوتی ها با تزریق دز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی میسر است.
هاشمی با اشاره به اینکه، رنگبندی برخی از شهرستان‌ها از لحاظ وضعیت کرونایی تغییر کرده است، ابراز داشت: علائم امیکرون با سرماخوردگی خیلی شبیه است بنابراین خانواده ها بخصوص والدین دانش‌ آموزان هرگونه علائم سرما خوردگی را جدی بگیرند.
وی بر ضرورت اجرای دقیق ‌تر شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و اعمال کنترل‌ های هوشمند برای مقابله با روند افزایشی همه‌ گیری کرونا و  بر ضرورت نظارت دقیق وسخت ‌گیرانه بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
😒😒😒کرونا سخته بچیل کچلونه سی چه برن مدرسه کو و فکر بچیل کچلو بون گناه دارن کرونا گرفتم ریه ام درگیره کو
چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

چرا سیاسیون ایرانی به تأسیس «خیریه» علاقه دارند؟ + اسامی

شاید همین یک جمله که گفتند «تشنگان خدمت بروند خیریه بزنند» سبب شد تا مسئولین و چهره‌های ...
(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

(فیلم) از رقص جنجالی حمید لولایی در جوکر تا حمله موشکی یمن به عربستان

حوادث و اتفاقات زیادی در ایران و جهان افتاده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته ...
اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
1