تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۴۷۳۴
کبنا گزارش می دهد؛

تولد نوزاد عجول در آمبولانس در آمبولانس اورژانس 115 یاسوج

۰
تولد نوزاد عجول در آمبولانس در آمبولانس اورژانس 115 یاسوج
کبنا ؛رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد از زایمان موفق خانم 31 ساله در صبح امروز توسط تکنسین‌های پایگاه اورژانس شهرک صنعتی یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (25 بهمن ماه 1400) رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در ساعت 6 و 28 دقیقه صبح دو شنبه 25 بهمن 1400 گزارشی مبنی بر زایمان قریب الوقوع ، پارگی کیسه آب و دردهای شدید زایمانی مادر باردار 31 ساله ای  که در محور یاسوج - اصفهان در با خودروی شخصی در حال انتقال بود در مرکز پیام اورژانس 115 یاسوج دریافت شد.
جهانبخش وحدت نژاد با بیان اینکه تکنسین های اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند افزود: کارشناسان اورژانس 115 بعد از اقدامات اولیه، مادر باردار را به آمبولانس منتقل و به سمت بیمارستان حرکت می کنند.
وی تصریح کرد: بنا به اطلاعات کسب شده از پرسنل شیفت آقایان سعید براتی و پدرام چهارلنگ، این مادر بادار در مراحل نهایی زایمان بود و نوزاد عجول در مسیر و در ورودی شهر یاسوج در آمبولانس اورژانس 115 متولد شد.
وحدت نژاد با قدردانی از پرسنل اورژانس که جان این مادر باردار و نوزادش را نجات دادند اضافه کرد: پرسنل اورژانس 115 مادر و نوزاد را بعد از ارائه خدمات پزشکی متناسب از جمله ساکشن کلیپ بند ناف خشک و گرم کردن نوزاد هر دو را صحیح و سالم و با وضعیت عمومی مطلوب تحویل زایشگاه بیمارستان امام سجاد دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

اهداف انتخاباتي درز سند امنيتي؟

حدود 48 ساعت پس از درز فايل صوتي منتسب به دو نفر از فرماندهان پيشين سپاه پاسداران، درحالي ...
دزد بازاری در وزارتخانه!

دزد بازاری در وزارتخانه!

وزير نمي‌گويد «تغيير» مي‌‌كنند، مي‌گويد: «بركنار» مي‌‌شوند. اين «بركناري هزار مدير» (نه ...
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
1