تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب : ۴۴۴۵۷۸
در آستانه جشن چهل و سه سالگی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی صورت گرفت

بیانیه‌ی حوزه شهید جلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

۰
بیانیه‌ی حوزه شهید جلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن
کبنا ؛حوزه شهید جلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در راستای بیعت دوباره با معمار کبیر انقلاب امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نایب بر حق امام زمان (عج) امام خامنه‌ای (اروحنا فدا) و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب در بیانیه‌ای از عموم مردم خواستند که با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمایند.
به گزارش کبنا متن کامل بیانیه حوزه شهید جلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور به شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
 "وَلَمَّا بَرَزُوا لِجَالُوتَ وَجُنُودِهِ قَالُوا رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَینَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانْصُرْنَا عَلَی الْقَوْمِ الْکافِرِینَ"
 اکنون که در آستانه جشن چهل و سه سالگی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی، انقلابی که بر پایه عقلانیت و شور و شعور همه‌ی آحاد ملت بود، قرار داریم و به لطف الهی و ثمره خون شهیدان و فداکاری و ایثار مردم در حال گذر از دوره‌ی پختگی انقلاب و آغاز شکوفایی و پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی، کشاورزی، فرهنگی، هنری، نظامی و ... هستیم. دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب قصد دارند بذر ناامیدی را در جامعه ما بپاشند و ذهنیت نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را با استفاده از جنگ نرم نسبت به آینده این سرزمین تخریب کنند.
  بر گردن هر مرد و زن، پیر و جوان، کسانی که ادعای وطن پرستی می‌کنند و همه کسانی که سالها مورد ظلم و ستم و یوغ استثمار بودند تکلیف است و وظیفه داریم به دشمنان میهن عزیزمان ثابت کنیم، که حرکت و انقلابی که پدران و مادران ما آغازگر آن بودند و امروز نیز الگوی همه‌ی کشورهای آزاده و مستضعفین عالم است و برخواسته از عقلانیت بود، اینک نیز با وجود همه سنگ اندازی های دشمنان انقلاب و خیانت‌های سرسپردگان داخلی آنان تا پای جان برای آرمان‌های امام و انقلاب ایستادگی خواهیم کرد.
 ملت ما آگاه و بیدارست و می‌داند، امروز بیش از هر زمان دیگری دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی، تمام توان خود را برای ضربه زدن به میهن عزیزمان به میدان آورده‌اند و از هیچ عملی فرو گذار نکرده‌اند.
 ضروری است که مثل همیشه ملت شریف و غیور ایران با حضور حداکثری خود در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر بر یاوه گویی های دشمنان اسلام، مهر بی‌اثری بزنند و ثابت کنیم که نه تحریم و نه هیچ تهدید و فشاری بر این ملت شهید پرور اثرگذار نخواهد بود و هیچگاه پشت رهبر انقلاب اسلامی را خالی نخواهیم کرد. جنگ تحمیلی، مسلح کردن و پشتیبانی از منافقین برای ترور مردم بی گناه، برنامه ریزی برای کودتا، جنگ اقتصادی و همه فشارهایی که از ابتدای انقلاب تا کنون از روی حقد و کینه بر ملت شریف جمهوری اسلامی وارد کرده‌اند نه تنها موجب دلسردی و ناامیدی مردم از انقلاب نشده بلکه موجب شده است تا قلوب همه‌ی ما با آن سید فرزانه و حکیم ارواحنا فدا پیوندی ناگسستنی بخورد و بیشترین تلاش خود را به کار گرفته تا به اهداف والاتری در تمامی زمینه‌ها اعم از: اقتصادی، علمی، فرهنگ، نظامی، هسته‌ای و... دست یابیم.
 امید آن می‌رود، با یاری حق تعالی و درایت بی نظیر ولی زمانه، رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و بیداری و هوشیاری ملت غیور ایران اسلامی؛ توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و به اقتدار این نظام مقدس افزوده گردد.
 تا ان شاءالله این پرچم مقدس را به دستان صاحب حقیقی آن، حضرت ولی عصر امام زمان (عج) برسانیم.
 حوزه شهید جلیل بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بیعت خود را با معمار کبیر انقلاب امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و نایب بر حق امام زمان (عج) امام خامنه‌ای (اروحنا فدا) و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اعلام می‌دارد و از عموم مردم بالاخص جامعه دانشگاهی اعم از دانشجویان و اساتید و کارمندان گرانقدر می‌خواهیم که با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت نمایند و همچون سال‌های گذشته با حضور شکوهمند خود، برگ زرینی دیگر به کارنامه درخشان مردم غیور و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بیافزایند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1