تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۴۴۵۰۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان؛

برگزاری یوم الله 22 بهمن بصورت رژه خودرویی و موتوری در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برگزاری یوم الله 22 بهمن بصورت رژه خودرویی و موتوری در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بصورت رژه خودرویی و موتوری در استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، حجت الاسلام سید جواد خاضع در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: برگزاری رژه موتوری و خودرویی به دلیل شیوع کرونا و برای حفظ سلامت مردم است.
خاضع بیان کرد: یوم الله ۲۲ بهمن روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، غلبه حق بر باطل و پیروزی خون بر شمشیر است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همایش بصیرت و هوشیاری و جلوه اتحاد و همدلی ملت ایران و اعلام انزجار آنان از استکبار جهانی است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کشور و استان به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شد. امسال نیز این راهپیمایی به دلیل شیوع اُمیکرون و برای حفظ سلامت مردم به صورت رژه خودرویی و موتوری در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی افزود: زمان آغاز این رژه در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ صبح و مسیر آن نیز شامل میدان جهاد، بلوار شهید مطهری، میدان هفتم تیر، خیابان آبت الله طالقانی و خیابان جمهوری اسلامی به سمت میدان امام حسین (ع) است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: زمان آغاز و مسیر رژه خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن امسال در دیگر شهرهای این استان به زودی تعیین و اعلام می شود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: پس از برگزاری این رژه در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر سخنرانی مختصر قطعنامه نیز قرائت می شود.
وی افزود: ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن ماه امسال و همزمان با سراسر کشور بانگ تکبیر از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد از بلندگوهای مساجد و پشت بام منازل سر داده می شود.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: آیین نورافشانی نیز در ساعت ۲۱ شامگاه ۲۱ بهمن ماه امسال در تپه نورالشهدای شهر یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1