تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : ۴۴۴۳۹۱
مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر می‌دهند

مدارس کهگیلویه و بویراحمد تا کی تعطیل و غیرحضوری است؟

۱
۱
مدارس کهگیلویه و بویراحمد تا کی تعطیل و غیرحضوری است؟
کبنا ؛سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونای این استان، مدارس متوسطه اول، مدارس ابتدایی و مهدهای کودک شهری شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و باشت به مدت یک هفته غیرحضوری و آموزش از طریق شبکه شاد و در فضای مجازی انجام می‌گیرد.
 به گزارش کبنا؛ حسنعلی عزت خواه افزود: فعالیت مدارس در سایر مناطق و شهرستان‌های استان نیز تا اطلاع بعدی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت قبل ادامه دارد.
 وی ادامه داد: اگر مواردی از کرونا یا اُمیکرون در مدرسه مشاهده شد شورای مدرسه با هماهنگی کارشناس بهداشت و فرماندار یا بخشدار موارد را برای انجام دیگر اقدامات به اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.
 همچنین «کورش دلشاد»، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: با هماهنگی ستاد کرونای شهرستان و استان تصمیم گرفته شد مهدکودک‌ها پیش‌دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی شهر یاسوج و حومه از روستای «گوشه تا سرآبتاوه» غیرحضوری و مجازی شوند.
 وی افزود: مدرسه اگر مدرسه مورد یا مشکلی داشته باشد شورای مدرسه می‌تواند هماهنگی با آموزش و پرورش شهرستان تصمیم گیری کند و ما هم موافق هستیم.
 دلشاد اظهار کرد: آموزش در مدارس شهرستان بویراحمد تعطیل نمی‌شود و دانش آموزان از طریق برنامه شاد و فضای مجازی آموزش داده می‌شوند.
 رحیم بازی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام نیز به ایسنا گفت: طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان چرام، کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز پیش دبستانی و مهدکودک‌ها در شهر چرام و بخش سرفاریاب مرکزی از فردا دوشنبه مورخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ تا پایان همین هفته تعطیل و روند آموزش از طریق فضای مجازی دنبال شود.
 ریاضی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا نیز در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: در رابطه با وضعیت فعالیت مدارس شهرستان با توجه به شرایط کرونای امیکرون تابع تصمیم ستاد کرونا هستیم و روز چهارسنبه در نشست شورای آموزش و پرورش در این زمینه تصمیم گیری می‌شود.
 موئدی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: درحال حاضر مدارس شهری این شهرستان بصورت گروه بندی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال فعالیت هستند، مدارس روستایی نیز بصورت حضوری کامل می‌باشند و تمامی تاکیدات لازم در خصوص فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌ها به مدیران و همکاران فرهنگی تاکید شده است.
 مویدی عنوان کرد: متاسفانه چند روزی است که در بعضی از مدارس شهری و روستایی این شهرستان به علت سردی هوا و سویه جدید کرونای امیکرون دانش آموزان و همکاران ما دچار این بیماری شدند که امیدوارم با مراجعه به موقع به مراکز بهداشتی و تست کامل جلوگیری لازم بعمل آید و چنانچه مواردی مشاهده شد باهماهنگی لازم با فرماندار و شبکه بهداشت تصمیمات لازم و ضروری اتخاذ می‌شود.
 وی تصریح کرد: در پایان سلامتی همه دانش آموزان عزیز و همکاران محترم و اولیا بزرگوار را از درگاه خداوند متعال خواهانم و امیدوارم با توجه به حساسیت موضوع و همکاری همه عوامل و ادارات مرتبط و مشکلات اقتصادی مردم تا جایی که مشکل خاصی بوجود نیاید کلاس‌های مدارس ما حضوری و با رعایت پروتکل بهداشتی ادامه یابد، اما باتمام وجود تابع تصمیمات ستاد کرونای استان و شهرستان هستم.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بیان کرد: مدارس پرجمعیت شهری ما بصورت گروه بندی هم بصورت حضوری و هم مجازی درحال فعالیت هستند. 
ایوب مقیمی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا استان مدارس شهرستان گچساران تعطیل اعلام نشدند.
 وی افزود: کلاس حضوری مدارسی که معلمان و دانش آموزان آنها با مشکل حادی مواجه شوند دو، سه و تا یک هفته تعطیل خواهند شد. 
مقیمی اظهار کرد: مدارس کم جمعیت و روستایی شهرستان همچنان به صورت حضوری برقرار هستند.
 دارا رامشگر، رئیس آموزش و پرورش شهرستان مارگون در گفت و گو با خبرنگار ایسنا نیز گفت: مدارس شهرستان مارگون کاملاً حضوری است. 
وی افزود: هیچ‌گونه دستوری مبنی بر تعطیلی مدارس مدارس این شهرستان نداشته این.
 رامشگر بیان کرد: تاکنون در مدارس شهرستان مارگون مورد خاصی در خصوص کرونای امیکرون مشاهده نشده است.
 گفتنی است که رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رنگ بندی وضعیت کرونایی شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را به شرح زیر اعلام کرد؛ شهرستان باشت، بهمئی، چرام، دنا، لنده و مارگون در وضعیت زرد و بویراحمد، کهگیلویه و گچساران در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.
 ابتدایی‌های یاسوج و حومه تا آخر هفته تعطیل شدند
رئیس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس ابتدایی و مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌های یاسوج تا آخر هفته تعطیل شدند. 
کوروش دلشاد رئیس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نشست ستاد کرونا استانی و تصمیمات اتخاذ شده اظهار کرد: بنا به دلیل وضعیتی که اکنون در شهرستان بویراحمد و بخصوص شهر یاسوج و حومه آن داریم تصمیم جدیدی برای ادامه فعالیت مدارس این شهرستان گرفته شد.
 وی گفت: با توجه به جمیع جهات همچنین با بررسی وضعیت موجود ویروس کرونا و با همفکری ستاد کرونا مدارس شهر یاسوج و حومه یعنی از گوشه تا سراب‌تاوه از فردا تا آخر هفته تعطیل خواهد بود.
 رئیس اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این تعطیلی تنها برای مدارس شهر یاسوج و حومه آن بوده و هیچ کدام از روستاها شامل آن نمی‌شوند.
 دلشاد افزود: این تعطیلی تنها شامل مدارس ابتدایی، و مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها خواهد بود و بقیه مقاطع را شامل نخواهد شد. 
وی ادامه داد: تدریس به طور غیرحضوری و در فضای مجازی و از طریق سامانه شاد انجام خواهد گرفت و نظارت جدی بر این امر خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تا زمانیکه رعایت مسائل بهداشتی نشه،مدارس اصلا رعایت نمی‌کنند چرا آموزش و پرورش سرکشی نمیکنه،چرا مراکز بهداشت بی توجهند،چرا چرا جرا،اگر جلوگيری نشه دردسر بزرگی میشه عجیبتر اینکه مدارس ابتدایی تعطیل میشه راهنمایی تعطیل نمیشه
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1