تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۴۴۴۳۶۶
همزمان با دهه فجر انقلاب صورت گرفت:

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران جز مشیت الهی چیز دیگری نبود

۲
۰
بازدید جمعی از مسئولان قضایی از زندان مرکزی یاسوج + تصاویر
کبنا ؛همزمان با گرامیداشت دهه فجر اسلامی، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان قضایی استان ضمن بازدید از نمایشگاه های کتاب و صنایع دستی زندانیان زندان مرکزی یاسوج، در دیداری چهره به چهره، مسائل قضایی زندانیان را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این بازدید رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: با دیدن هنر های دستی و دست ساخته های شما زندانیان به وجد آمده و امید وارم در بیرون از زندان از این آموزش های مفید کارگاهی به نحو مطلوب در راه کسب و درآمد حلال بهره مند شوید.
رئیس کل دادگستری استان در ادامه ضمن بازدید از بند 2 و دیدار با زندانیان اشتغال نشسته هنری های آنان را مورد تحسین و تقدیر قرار داد.

وی در ادامه در محفل انس با قرآن زندانیان اندرزگاه یک حضور بهم رسانده و ضمن شرکت در تلاوت آیاتی چند از کلام وحی در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با تغییر نگرش جامعه  در مسیر الهی اهتمام داشته است و شما مددجویان نیز زندان را محلی برای باز اجتماعی شدن و تغییر در رفتار ناهنجار خود بدانید.
وی اظهار داشت:  دستگاه قضایی از زندانی شدن افراد خوشحال نیست، بلکه وقتی جوانانی را در حبس می بینیم، قلباً متأثر و نارحت می شویم لذا جهت ارتقاء امنیت در جامعه و مبارزه با افراد شرور و مخلین آسایش مردم، می بایست قانون با چنین افرادی بر خورد نماید.
نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هدف ما از زندانی کردن افراد اصلاح و تربیت آنان و بازگشت سعادتمندانه به جامعه است تا بلکه در سایه تعالیم دینی نظام، فردی مفید و مثمر ثمر برای اجتماع محسوب شود.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه وبویراحمد خطاب به زندانیان با بیان اینکه، از زندان می شود به نحو خوب و شایسته در مسیر تغییر رفتار استفاده ببرید، افزود: حالا که به هر نحوی خواسته یا ناخواسته وارد زندان شده اید می توانید مثل خیلی از بزرگان که حتی آثار نوشتاری خوبی از خود به جای گذاشته اند، شما نیز در مسیر صحیح و مثبت، آثار ارزشمندی از جمله آموزش های فنی و حرفه ای ، اشتغال پایدار، نوشتن کتاب و...  تولید نمائید.

حسن نگین تاجی در ادامه با مقایسه زندان های قبل از انقلاب و زندان ها در کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند، در خصوص زندان های جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در زندانهای فعلی کشور از ابتدا که وارد می شوید یک آرامشی احساس می‌شود و در زندان های امروزی کشور، حاکمیت اخلاق و انسانیت مشاهده می‌شود، تا جایی که مسئولین قضایی به فکر خانواده زندانیان هستند و این خود یک آرامش را برای زندانی ایجاد می کند و یک تفکر اخلاقی است.

 حسن نگین تاجی در ادامه بیان داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران جزء مشیت الهی چیز دیگری نبود، چون مردم با دست های خالی در مقابل حکومتی که مورد حمایت همه ی قدرت های دنیا بود ایستادند و چیزی جز مشیت و سنت الهی نبود و شایسته است که همه ی ما قدردان نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.
پیش از سخنان رئیس کل دادگستری استان بیژنی مدیر کل زندان های استان گفت: بازدید های مستمر مقامات قضایی در راه کمک کردن به زندانیانی است که متنبه شده و خود را در مسیر تربیت و اصلاح رفتار مجرمانه خود قرار داده اند.

لازم به ذکر است جوایز شرکت کنندگان در مسابقات سراسری حفظ قران و نهج البلاغه نیز به مددجویان برتر که حائز رتبه ی کشوری بودند به آنان اهداء شد.
در این بازدید علاوه بر رئیس کل و معاونین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ،رئیس کل محاکم مرکز استان، معاونین و قضات ناظر زندان حضور داشتند و تعدادی از مددجویان مسائل و درخواست های خود را در ارتباط با مسائل قضایی و اجرای احکام در دیدار چهره به چهره درمیان نهادند که  دستورات لازم به منظور بررسی مطالبات  مطرح شده و اعلام نتیجه به قضات رسیدگی کننده ی پرونده های قضایی، منعکس گردید.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خروجی ایی جلسات و بازدید ها چنه؟
بجز امار گرایی و مستند سازی
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم اونایی که تصویرشون رو منتشر کردین راضی باشن
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1