تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۹۰۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت؛

شناسایی هویت 4 متخلف پارک ملی دنا

۰
شناسایی هویت 4 متخلف پارک ملی دنا
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمدگفت: با دستور مقام قضایی و همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان دنا سحرگاه امروز هویت 4 نفر متخلف پارک ملی دنا شناسایی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، همزمان با غروب خورشید در  نخستین روز از بهمن ماه 1400 صدای شلیک گلوله در پارک ملی دنا آرامش حیات وحش را به مخاطره انداخت .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، از شناسایی متخلفین دیشب پارک ملی دنا خبر داد و گفت: همزمان با غروب خورشید در نخستین روز از بهمن ماه جاری، مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا متوجه صدای شلیک چندین گلوله می شوند .
سید اسدالله هاشمی افزود: متخلفین به زعم سوء استفاده از برف و تاریکی شب، شلیک می کنند اما نمیدانند که در همان لحظات نخست، تحت شناسایی و تعقیب محیط بانان پارک ملی دنا قرار گرفته اند.
وی افزود: محیط بانان در برف و سرما تا صبح، تمامی مسیرهای احتمالی خروجی متخلفین را زیر نظر گرفته بودند که همزمان با روشن شدن هوا در صبح امروز، موفق می شوند آنها را در یکی از مسیرها شناسایی نمایند .
هاشمی تصریح کرد: متخلفین به محض اینکه مشاهد می کنند در دام قانون گرفتار شده اند وسایل خود را برروی زمین انداخته  و متواری می شوند.
وی گفت: از متخلفین آثار شکار 2 راس کل ، یک قبضه اسلحه کلاشینکف غیر مجاز، کشف و ضبط گردید ضمن آنکه خودروی آنان توقیف و ساعاتی پیش با دستور مقام قضایی روانه پارکینگ شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

ابهام در لايحه رتبه‌بندي معلمان

سخنگوي شوراي نگهبان افزود: «در ماده ۶ نيز از آنجا كه مشخص نبود، چنانچه پس از اعمال رتبه‌بندي،...
جاي خالي استاد

جاي خالي استاد

عصر روز جمعه در نخستين روز بهمن ماه و در شرايطي كه افكار عمومي ايرانيان تحت‌الشعاع حاشيه‌هاي ...
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
1