تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۴۴۳۸۱۶
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

روند افزایشی اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد/ شناسایی ۷ بیمار مبتلا به سویه جدید

۱
۰
روند افزایشی اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد/ شناسایی ۷ بیمار مبتلا به سویه جدید
کبنا ؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده است. 
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد استانی پیشگیری از کرونا اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده و تاکنون ۷ بیمار مبتلا به اُمیکرون در استان شناسایی شده است.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سرعت شیوع این ویروس، تعداد مبتلایان به سویه جدید بیش از این تعداد است.
 وی با بیان اینکه تلاش شود جلوی این بیماری گرفته شود، افزود: از مردم انتظار داریم با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با اُمیکرون کمک و همکاری کنند.
 هاشمی بیان کرد: مأموریت اعضای ستاد استانی کرونا بالا رفتن ایمنی و کاهش آسیب‌پذیری جامعه است.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال با رضایت والدین به صورت داوطلبانه انجام می‌شود. 

وی بیان کرد: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عده‌ای از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حتی دُز اول واکسن کرونا را دریافت نکردند که این افراد شناسایی و دلیل استنکاف آنها از تزریق واکسن مشخص شود.
 وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش، صنایع دستی، جهیزیه و لوازم خانگی در یاسوج و سوغات و هدایا در گچساران گفت: نمایشگاه‌ها با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود. 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکل بیمارستان نرگسی با دستور استاندار حل شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.
 هاشمی همچنین از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
فقط حرف حر ف حرف کو عمل ،مدارسی در یاسوج هست که کلاس ۳۰ نفره بدون رعایت فاصله اجتماعی ،نه آموزش پرورشی،نه بهداشتی،نه معاون سیاسی نه ستاد کرونا هر کی برای خودش عالمی داره،اصلا رعایت نمیکنن اگر رشد هزار برابری را تجربه نکردیم هر چه می‌خواهید بگویید جوابشون هم اینه بچه ها کرونا نمی‌گیرند اگر بگیرند نمی‌میرند خدایا فرهنگ تا کی به این شهر رسوخ پیدا کنه ،دنیا از این سویه در هراسه الا استان ما ،خدایا خودت رحم کن ،مدیر کل آموزش و پرورش هم که پاش رو پوست موز هست بی خیال بیخیال شده بالاخص مدا رس ابتدایی غیر انتفاعی از سمت سی متری معاد تا آخر شرف آبادبرین از نزدیک ببینید ،حتما بر ین
سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

سعید جلیلی اپوزیسیون دولت می‌شود؟

یک واقعیت غیر قابل انکار وجود دارد و آن هم این است که سعید جلیلی در روزهای پساروحانی ...
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
1