کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

روند افزایشی اُمیکرون در کهگیلویه و بویراحمد/ شناسایی ۷ بیمار مبتلا به سویه جدید

2 بهمن 1400 ساعت 15:45

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده است. 


 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده است. 
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست ستاد استانی پیشگیری از کرونا اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد درگیر سویه جدید بیماری کرونا شده و تاکنون ۷ بیمار مبتلا به اُمیکرون در استان شناسایی شده است.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سرعت شیوع این ویروس، تعداد مبتلایان به سویه جدید بیش از این تعداد است.
 وی با بیان اینکه تلاش شود جلوی این بیماری گرفته شود، افزود: از مردم انتظار داریم با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری و مقابله با اُمیکرون کمک و همکاری کنند.
 هاشمی بیان کرد: مأموریت اعضای ستاد استانی کرونا بالا رفتن ایمنی و کاهش آسیب‌پذیری جامعه است.
 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: واکسیناسیون کودکان زیر ۱۲ سال با رضایت والدین به صورت داوطلبانه انجام می‌شود. 

وی بیان کرد: طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عده‌ای از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حتی دُز اول واکسن کرونا را دریافت نکردند که این افراد شناسایی و دلیل استنکاف آنها از تزریق واکسن مشخص شود.
 وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش، صنایع دستی، جهیزیه و لوازم خانگی در یاسوج و سوغات و هدایا در گچساران گفت: نمایشگاه‌ها با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود. 
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مشکل بیمارستان نرگسی با دستور استاندار حل شده و به زودی راه‌اندازی می‌شود.
 هاشمی همچنین از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و بسیج جامعه پزشکی در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد.


کد مطلب: 443816

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443816/روند-افزایشی-ا-میکرون-کهگیلویه-بویراحمد-شناسایی-۷-بیمار-مبتلا-سویه-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1