تاریخ انتشار
جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۴۳۷۵۷
کبنا گزارش می دهد؛

جاده های غیراستاندارد و مه غلیظ در تونل های جاده یاسوج-بابامیدان / راننده تاکسی: این بودجه کجا می رود؟

۱
۱
جاده های غیراستاندارد و مه غلیظ در تونل های جاده یاسوج-بابامیدان / راننده تاکسی: این بودجه کجا می رود؟
کبنا ؛جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توپوگرافی کوهستانیِ منطقه خطرناک، سخت گذر و پر حادثه هستند، به ویژه در روزهای سرد زمستانی.
به گزارش کبنا نیوز، هر روز در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد تصادفات زیادی اتفاق می افتد که دلایل مختلفی دارند از جمله بی توجهی رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی. اما مسائل محیطی مثل مه گرفتگی یا کم کاری در نصب علائم راهنمایی و مشکلات جاده‌ای مسائلی است که ارتباطی با فرهنگ ترافیکی و خودروها ندارد.
گاها اتفاق افتاده در جاده‌های کوهستانی استان کهگیلویه و بویراحمد، در مسیر بابامیدان-یاسوج با مه غلیظی مواجه شده‌ایم، و رانندگی ما با اختلال مواجه شده است.
یکی از مسافران هر روزه مسیر بابامیدان-یاسوج در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: گاهی اتفاق افتاده که آنقدر مه غلیظ بوده که نفهمیده‌ام جاده کدام سمتی است، یعنی نیم متر جلوتر را نمی‌توانستم مشاهده کنم، خیلی جاده در مابین تونل‌های این مسیر خطرناک می‌شود. در چند روز گذشته، آنقدر مه غلیظ بود، تاکسی‌ای که هر روز از این مسیر عبور می‌کند، مجبور شد در تونل توقف کند.
وی افزود: شانس آوردیم که هیچ ماشینی از پشت و جلو نیامد. نه جاده مشخص بود، نه گاردریل، در تونل اصلاً جاده مشخص نبود، نه خطوط زرد وسط جاده. نه تابلوی کنار جاده مشخص بود. با اینکه ماشین با کمترین میزان سرعت عبور می‌کرد ولی هیچ چیز را نمی‌دیدیم. ماشین راهداری هم حتی در بخشی از مسیر، پارک کرد، و وارد تونل نشد.
یکی از راننده‌های تاکسی این مسیر نیز گفت: این قسمت از جاده، به شدت نیاز به علائم در فاصله‌های نزدیک است، نیاز است شبرنگ در فاصله‌های نزدیک و پشت سر هم در وسط جاده باشد، و کنار جاده هم تابلوهایی پشت سر هم نصب شود تا خدای نکرده شاهد تصادف بخاطر مه گرفتگی شدید نباشیم.
این راننده در انتقاد به دستگاه‌های راهداری و متولی جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بودجه کجا می‌رود؟ واقعاً چطور نمی‌دانند که این مسیر آنقدر خطرناک است، چرا وقتی خیلی راحت می‌توان از خطر تصادف جلوگیری کرد، به فکر نصب علائم و ... نیستند؟ مگر چقدر هزینه می‌برد؟ ارزشش از جان انسان‌ها بیشتر است؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
انشاالله، دوکتور بقول خودش استانداردشان میکنه تا ایشان هست هیچ امیدی نیست
حراج جان

حراج جان

روزنامه شهروند در گزارشی آورد: ١٠ نفس، ١٠ زندگی تسلیم مرگ شدند. دوباره برف و کولاک قربانی ...
‌تجمعات آزاد می‌شود؟

‌تجمعات آزاد می‌شود؟

تا زمانی که تجمعات در شرایط عادی باشد و مردم مطالبات خود را مطرح کنند، برخوردی صورت نمی‌گیرد....
ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

ناگفته‌های جنایت‌های هولناک خرمدین از زبان همسرش

«من همیشه از اکبر می‌ترسیدم. وحشت داشتم که با او مخالفت کنم. برای همین مجبور بودم که ...
1