تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۴۴۳۲۲۹
دادستان شهرستان بهمئی خبر داد

 دستگیری 4 نفر از مخلان نظم عمومی در شهر لیکک

۰
 دستگیری 4 نفر از مخلان نظم عمومی در شهر لیکک
کبنا ؛عبدالله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی از دستگیری 4 نفر در درگیری های روزهای اخیر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، عبدالله حبیبی منش دادستان شهرستان بهمئی با اعلام این خبر افزود: در پی درگیری های اخیر در شهرستان بهمئی، 4 نفر از مخلان نظم عمومی بازداشت و دستورات سریع و قاطع جهت دستگیری متهمین متواری صادر گردید.
وی تصریح کرد: برخی افراد از طریق تیراندازی در درگیری های روزهای اخیر در شهر لیکک موجب سلب آسایش و آرامش ساکنین و عابرین پیاده شدند و شهروندان از این وضعیت نگران بودند که با دستورات بموقع و اجرای دستورات و اقدامات پلیسی و رصد دقیق محل مخفی شدن، متهمین دستگیر و با قرار متناسب راهی زندان شدند.
حبیبی منش با هشدار به مخلین نظم و امنیت بیان کرد: امنیت و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و هر کسی که بخواهد امنیت مردم را به خطر بیندازد، باید منتظر عواقب سخت آن هم باشد.
دادستان شهرستان بهمئی ادامه داد: ان شاءالله در اسرع وقت پرونده های تشکیل شده در این خصوص تکمیل و جهت صدور حکم قاطع و اثرگذار به دادگاه شهرستان بهمئی ارسال خواهد شد.
 حبیبی منش تشریح کرد: بارها تذکرات لازم در خصوص حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز و استفاده از سلاح و شرکت در درگیری و نزاع دسته جمعی داده شده است.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه امنیت زمانی پایدار می باشد که مردم محور باشد و مردم نسبت به این موضوعات حساس باشند الذ از مردم شریف شهرستان بهمئی خواستارم جهت تامین امنیت کما فی سابق همکاری لازم را با پلیس داشته باشند و هرگونه اطلاع و اخباری در خصوص نگهداری سلاح و استفاده از آن را به مراجع انتظامی یا به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اعلام نمایند. 
حبیبی منش در پایان باید از زحمت های فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و حضور میدانی ایشان و همکاران زحمت کش انتظامی قدردانی و تشکر می نماییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1