تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۴۳۱۷۹
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

غافلگیر شدن 3 گروه شکارچی توسط مأموران پارک ملی دنا

۲
۰
غافلگیر شدن 3 گروه شکارچی توسط مأموران پارک ملی دنا
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در یک روز 3 گروه متخلف به همراه 3 قبضه اسلحه در دو ضلع شمالی و جنوبی پارک ملی دنا دستگیر شدند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (15 دی ماه 1400) مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: همزمان با بارش برف در مناطق سردسیری استان محیط بانان پارک ملی دنا به منظور حفاظت بهتر از حیات وحش عازم این مناطق حفاظت شده شدند.
اسد الله هاشمی افزود: مأموران پارک ملی دنا در محیط بانی کوه گل در محدوده گردنه بیژن موفق شدند، یک نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و مقداری فشنگ قبل از هرگونه تیر اندازی و شکار دستگیر و اعمال قانون کنند.
هاشمی اضافه کرد: همزمان مأموران در دو ضلع شمالی و جنوبی پارک موفق ۲ گروه شکارچی متخلف دیگر را به همراه لاشه دو قطعه کبوتر جنگلی و یک قطعه کبک و دو قبضه اسلحه دستگیر کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به همه شکارچیان متخلف که قصد سو استفاده از شرایط برفی برای شکار را دارند، گفت: هم زمان با بارش برف و بوران، گشت‌های کنترلی محیط بانان افزایش می‌یابد تا فرصت سو استفاده برای شکار گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محیطبان
Iran, Islamic Republic of
روزی داشتیم که صبح تا غروب ۸اسلحه وبیش از ۲۰ قطعه کبک گرفتیم ،نیاز به دستبند ورسانه هم نبود .حالا برای یک قطعه کبک شکارجی بیچاره را دستبند میزنن وکل رسانه ها را بسبج میکنند.بابا بسه
گ
Romania
اخر این کبگ شکار شده را چه کسی میخورد اگر قرا براین است که این شکار مشکل شرعی وقانونی دارد خوردن هم مشکل دارد وحرام است .آخه ما نمیدونیم این آقایان چرا مجوز شکار دراین فصل نمیدهند اگر مجوز بدهند مردم درفصل شکار طبق مجوز شکار میکنند ودرفصل ممنوع هم شکار را ترک میکنند ولی آن عده که کارشان درتمام فصول شکار هست همیشه شکار میکنند وبقیه که قانونی عمل میکنند وبه طبیعت وشکار علاقه دارند ضرر میکنند
ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1