کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

غافلگیر شدن 3 گروه شکارچی توسط مأموران پارک ملی دنا

15 دی 1400 ساعت 14:32

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت : در یک روز 3 گروه متخلف به همراه 3 قبضه اسلحه در دو ضلع شمالی و جنوبی پارک ملی دنا دستگیر شدند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در یک روز 3 گروه متخلف به همراه 3 قبضه اسلحه در دو ضلع شمالی و جنوبی پارک ملی دنا دستگیر شدند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (15 دی ماه 1400) مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: همزمان با بارش برف در مناطق سردسیری استان محیط بانان پارک ملی دنا به منظور حفاظت بهتر از حیات وحش عازم این مناطق حفاظت شده شدند.
اسد الله هاشمی افزود: مأموران پارک ملی دنا در محیط بانی کوه گل در محدوده گردنه بیژن موفق شدند، یک نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه زنی و مقداری فشنگ قبل از هرگونه تیر اندازی و شکار دستگیر و اعمال قانون کنند.
هاشمی اضافه کرد: همزمان مأموران در دو ضلع شمالی و جنوبی پارک موفق ۲ گروه شکارچی متخلف دیگر را به همراه لاشه دو قطعه کبوتر جنگلی و یک قطعه کبک و دو قبضه اسلحه دستگیر کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به همه شکارچیان متخلف که قصد سو استفاده از شرایط برفی برای شکار را دارند، گفت: هم زمان با بارش برف و بوران، گشت‌های کنترلی محیط بانان افزایش می‌یابد تا فرصت سو استفاده برای شکار گرفته شود.


کد مطلب: 443179

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/443179/غافلگیر-شدن-3-گروه-شکارچی-توسط-مأموران-پارک-ملی-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1