تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۴۳۱۶۸
کبنا گزارش می‌دهد

استقبال از شهید عادلی‌تژاد در چیتاب بعد از 39 سال / سخنرانی شدیداللحن امام جمعه کبگیان

۲
۱
استقبال از شهید عادلی‌تژاد در چیتاب بعد از 39 سال / سخنرانی شدیداللحن امام جمعه کبگیان
کبنا ؛مردم بخش کبگیان بعد از ۳۹ سال تابوت مطهر فرزند شهیدشان را با استقبال بی نظیر به آغوش کشیدند.
به گزارش کبنا، به نقل از رسامـ"خبرنگار" حجت الاسلام سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان ضمن تشکر از مردم و شورای اداری بخش در استقبال بینظیر تابوت شهید عادل نژاد در مراسم تشییع این شهید در زادگاهش روستای هادی آباد چنار، گفت: امروز دراین گلزارمطهر به شما مردم خون داده، جان داده، پدرو پسر داده، و زجر کشیده در محضر این شهید بزرگوار اعلام می‌کنم. ای شهیدی که بیداری و عندربهم یرزقون هستی، و میبینید سرگذشت بدگذشت و اسفبار دیارت کبگیان و زادگاهت را در بی کفایتی بی مدیرتی، بدعَهدی مسئولانی که به پشتوانه خون پاکت به پست و مقام و منصب رسیدند؟
وی خطاب به مدیران مسئول استانی و شهرستانی خاصه مدیران بنیاد شهید که دراین مراسم نیامدند هم گفت: زمانیکه کبگیان عادل نژادها، افشارها، پازن‌ها و پهلوانانی از دیارش را سپر بلای انقلاب اسلامی کرد و تکه تکه شدند تا امثال من و شماها به مسئولیت برسیم شما مدیران کجا بودید که الان به شال و قبا یا کت و شلوارتان بر می‌خورد حضور داشته باشید.
پژمان با انتقاد از بانیان تشییع خطاب به حاضرین گفت: تشکر می‌کنم از مردم که از دروهان تا نقاره خانه، چیتاب، صالحان، دهنو و لیشکان و تا هادی آباد آمدند، از مسئولان اداری سپاهی انتظامی بخش که همراه مردم آمدند، و با استقبال گرم شهیدشان حماسه ساختند و تأسف می‌خورم به حال مسئولانی که برای تشییع فرزند دیارمان نه امام جمعه نه بخشدار نه شورا نه هیچ مسئول درون بخشی را خبردار نکردند، البته ترسشان از این است که بیائیم و حقایق ناکارآمدیشان را به مردم بگوئیم.
سیدفرج الله پژمان وضعیت خدمت‌رسانی به بخش کبگیان را تأسف بار برشمرد و گفت: به شهید عزیزمان می گویم؛ بعداز ۳۹ سال دوری از دیار به وطنت خوش آمدی و اوضاع اسف بار ولایتت را دیدی وماشرمنده شمائیم که ناراحت به گلزار یاسوج می‌روی وحتما ماهابی عرضه بودیم وگزاشتیم چنین مسئولان بی تدبیر و بدعهد و بی‌کفایتی پا روی خونتان بگزارند و در رأس مدیریت‌های مربوطه بعداز گذشت ۴۴ سال از انقلاب دیارت را به چنین فلاکتی بیاندازند؟
امام جمعه کبگیان خطاب به مسئولان استانی گفت: از خون عادل نژادها، و روی سیاه سوخته مردم کبگیان خجالت بکشید که، مردم این بخش علیرغم تلاش پرسنل درون بخشی بخاطر نداشتن مرکز بهداشت درمانی مجهز شبانه روزی جان می‌دهند، وخجالت بکشید که با روی کار آمدن چهار استاندار هنوز عرضه اتصال سه کیلومتر جاده ارتباطی چیتاب به چنار را نداشته‌اید؟ هنوز اتصال جاده چیتاب به راهمالی و راهمالی سرنجل کو را نداشته‌اید، هنوز سد پر آب چیتاب راکد مانده و آبهای با ارزشش به کارون می‌ریزد؟
وی افزود: بدانید قیامت پاسخگوی شهدائید، و ذره ذره رنج و زحمت مردمان فقیری که برای آمدن به مرکز بخش در نهایت فقر ونبود جاده ارتباطی ماشین دربست می‌کنند در همین دنیا از بدنتان در خواهد آمد؟
حجت الاسلام والمسلمین پژمان نبود جاده ارتباطی چیتاب به پاتاوه دهدشت وچنار، و چیتاب به راهمالی و راکدماندن طرح سد بزرگ چیتاب و پمپاژ زمینهای نقاره خانه ودروهان و مرکز بهداشت درمانی مجهز شبانه روزی مرکزبخش را از مشکلات اساسی بخش کبگیان برشمرد و گفت: هرگاه هر مسئولی به کبگیان می‌آید وعده بهشت می‌دهد بدانید جهنم مردم را آماده کرده است ومیبینیم که بعداز ۴۴ سال از انقلاب بخش ۶۸ شهیدی چند ده جانبازی، خانواده سه شهیدی، و اولین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها پیشرفت نکرده بلکه نمایندگی بانک‌ها و ادارات یکی پس از دیگری از اینجا نقل مکان می‌کنند واین یک ننگ و تأسف است برای مردم یک بخش ولایتمدار و شهادت پرور و انقلابی که در نظام جمهوری اسلامی ایران خون‌ها دادند؟

----------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
پل ورسک فلزی چیتاب ازسمت دارشاهی تا کی اینجوریه؟ورودی مزخرف چیتاب ازسمت دارشاهی اون چند صدمتراولش تا کی بایداینجوری باشه؟همین کارخانه شن وماسه که گردوغبارش تمام درختان ودرختچه ها وسبزه های حاشیه جاده رابه تابلویی زشت تبدیل کرده کارایی اش برای این جاده چیه؟
Iran, Islamic Republic of
از این سخنرانی احساسی زیاد شنیدیم و نتیجه صفر
برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

برنامه‌هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می‌کنند

میزان استفاده از اینترنت در برنامه‌های مختلف و محبوب در بین کاربران در این خبر بررسی ...
اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
1