تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب : ۴۴۳۱۱۳
دادستان مرکز استان:

داغ حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ما هنوز تازه است / موضوع جالب توجهی که دادستان یاسوج در پارکینگ دادگستری به مردم نشان داد

۰
داغ حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ما هنوز تازه است / موضوع جالب توجهی که دادستان یاسوج در پارکینگ دادگستری به مردم نشان داد
کبنا ؛ملک حسینی به الگو گرفتن کارکنان دادگستری استان از مکتب الهی و همچنین مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده و گفت: اکثر قریب به اتفاق همکاران ما از وقت خانواده خود گذشته اند و برای حل مشکلات تا پاسی از شب در دادگستری حضور دارند. او به خودروهایی که در پارکینگ دادگستری پارک بودند اشاره کرد و همچین در بخشی از صحبت های خود گفت «اگر ما ادعای شاگردی در مکتب حاج قاسم را داریم باید نخوابیم تا مردم آسایش داشته باشند».
سید علی ملک حسینی دادستان یاسوج در دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شبکه اینترنتی روبیکا به سخنرانی پرداخته و گفت: دومین سالگرد ولادت مکتب حاج قاسم سلیمانی را تبریک عرض می کنم.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج وی اظهار کرد: تا زمان شهادت حاج قاسم، همه ما با ایشان آشنایی داشتیم، ولی بعد از شهادت، زوایای زندگی ایشان بر همه ما روشن شد.
دادستان یاسوج بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری حاج قاسم را به شکل یک مکتب ببینید. دشمنان ما به خیال خود حاج قاسم را به شهادت رساندند، اما بعد از شهادت ایشان، مکتب حاج قاسم تولد یافت و دشمنان به خیال خام خود دست نیافتند.
وی گفت: بزرگترین تشییع جنازه تاریخ برای حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد.
دادستان یاسوج گفت: همانطوری که شهادت امام حسین (ع) آتشی را در دل مسلمین و شیعیان روشن کرد که هیچ گاه خاموش نمی شود، داغ حاج قاسم سلیمانی در دل مردم ما هنوز تازه است.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه ما باید این مکتب را در امور روزمره خود درنظر داشته باشیم، گفت: امروز اگر بازاری می خواهد در مکتب حاج قاسم باشد باید به فکر سود بالا نباشد، اگر نیازمندی دید به فکر کمک باشد.
وی گفت: پزشک ما هم همینطور، کارگرهای ما همینطور، باید شرعیات را در کار خود رعایت کنند.
وی بیان کرد: همه ما زندانی نفس خود هستیم، اما افرادی ممکن است الان زندانی باشند که بخاطر تهیه شیرخشک فرزند خود و به خاطر مشکلاتی که داشتند دچار انحراف می شوند.
ملک حسینی گفت: اگر همه ما به  همسایه ها و هم نوعان خود توجه کنیم، شاید الان در زندان نبودند.

ملک حسینی بیان کرد: الان زندانیانی که آزاد می شوند، بعد از آزادی، وضعیتی بهتر از قبل خود ندارند و حتی بدتر هم می شوند، خانواده های زندانیان با مشکلاتی درگیر می شوند.
وی گفت: خیر ها وارد این حوزه ها شوند، مردم جامعه به این افراد کمک کنند. همیشه نباید فقط به فکر سود خود باشیم.
امروز ما نیازمند افرادی هستیم که در مکتب حاج قاسم شاگردی کنند. ما در استان خود فرهنگی غنی داریم، اگر حادثه ناخواسته ای اتفاق افتاد، باید به مکتب اهل بیت و مکتب حاج قاسم نگاه کنیم ببینیم چه رفتاری درست است.
ملک حسینی با بیان اینکه «بخشش را در رفتارهای خود بگنجانیم» بیان کرد: گاهی یک تصادف و برخورد ممکن است رفتارهای ناشایست و فحاشی و زد و خورد، آمدن به دادگاه و مجازات را در پی داشته باشد.
وی گفت: رسانه ها مکتب حاج قاسم را رصد کنند و عمل او را بررسی کنند.
اگر ما ادعای شاگردی در مکتب حاج قاسم را داریم باید نخوابیم تا مردم آسایش داشته باشند.
دادستان مرکز استان بیان کرد: امروز در دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، سعی کرده اند از این مکتب الگو بگیرند و آنگونه که مقام معظم رهبری گفته اند به حاج قاسم به عنوان یک معلم نگاه کنید، نگاه کرده اند.
وی با بیان اینکه استان ما در خصوص جرم و جنایت جزو استان های کم جرم تری قرار دارد، اظهار کرد: با این حال، دادگاه های ما مملو از پرونده و افرادی است که در دادگاه ها حضور می یابند.
وی تأکید کرد: کلیپ ها و فیلم هایی که رفتارهای ناشایستی در آنها می شود از بازنشر آن خودداری کنیم.
دادستان یاسوج گفت: همه ما باید مشارکت کنیم، آسیب های اجتماعی که منتهی به تشکیل پرونده ها می شود را مورد توجه قرار دهیم، نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت نباشیم.
وی گفت: راه نجات ما پیوستن به مکتب الهی حاج قاسم و اهل بیت است، دعا کنیم که همه ما در این راه قدم برداریم.
ملک حسینی به الگو گرفتن کارکنان دادگستری استان از مکتب الهی و همچنین مکتب حاج قاسم سلیمانی اشاره کرده و گفت: اکثر قریب به اتفاق همکاران ما از وقت خانواده خود گذشته اند و برای حل مشکلات تا پاسی از شب در دادگستری حضور دارند. او به خودروهایی که در پارکینگ دادگستری پارک بودند اشاره کرد و این موضوع را مورد تأکید قرار داد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج به سبک خانواده‌های سیاسی

ازدواج در نسل اول سیاسی‌ها یا سنتی در قالب معرفی دوست و خانواده بوده یا در خلال مبارزه ...
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
1