تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : ۴۴۳۰۴۵
مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد:

ستاد برخط پاسخگویی به نامه‌های مردمی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد / ارتباط فقط از طریق سامانه ۱۱۱ / روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها سامد را تقویت کنند 

۱
ستاد برخط پاسخگویی به نامه‌های مردمی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد / ارتباط فقط از طریق سامانه ۱۱۱
کبنا ؛مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مردم استان با شماره گیری ۱۱۱ می توانند از وضعیت نامه های خود مطلع شوند.
به گزارش کبنا، محمود مومن نسب در تشریح محورهای کاری مرکز ارتباطات مردمی سامانه ۱۱۱، با اشاره به نقش حفظ ارتباط بی واسطه بین مردم و مسئولین، گفت: در پی سفر  آیت الله دکتر رئیسی ریاست جمهوری کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد، مردم این استان بیش از ۹۰ هزار درخواست مکتوب در موضوعات مختلف از جمله رفع مشکلات فردی و اجتماعی به ریاست جمهور نامه نوشتند.
وی با اعلام نهایی شدن کارِ گردآوری، تفکیک، پالایش، دسته بندی، ثبت و ارجاع نامه ها، اظهار داشت: اکنون استان و مدیران دستگاه‌های استانی وارد عملیات پاسخگویی و پاسخدهی به نامه های ارجاعی مردمی شده است.
مومن نسب با تشریح تاثیر پاسخگویی به موقع نسبت به خواسته های مردمی در استمرار اعتماد و اطمینان آنان نسبت به دولتمردان، از همه مدیران و کارشناسان دستگاه ها خواست که  با صبوری و مسئولیت پذیری بیش از پیش و بکارگیری کلیه ظرفیت ها در تایم صبح و عصر برای این مهم (پاسخگویی) وقت گذاشته و از محل اختیارات تفویض شده یا کسب مجوز از ستاد مرکزی دستور ویژه در راستای اجابت خواسته‌های مردمی را به شکل متناسب و شایسته، صادر کنند. 
این مسئول ستادی استانداری، با بیان اینکه، کارشناسان حاذق و مجرب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامانه ۱۱۱) از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۴:۱۵ درخواست ها و نقطه نظرات مردم را از اقصی نقاط دریافت و پس از بررسی، تجزیه و تحلیل در کارتابل استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل، فرماندهان نظامی و انتظامی، فرمانداران و شهرداران قرار می دهند، تاکید کرد: مردم می‌توانند با شمارگیری تلفن ۱۱۱ از وضعیت ارجاع نامه های تقدیمی در سفر ریاست جمهوری مطلع شوند.
وی، اظهارداشت: کاری عوامل سامد بسیار سنگین و خسته کننده است، به همین سبب از مدیران کل، معاونان آنان، مسئولین واحدها و کارشناسان  درخواست می شود حداقل ماهی یک روز اداری به مرکز ارتباطات مردمی مراجعه و خود را به عنوان کارشناس پاسخگو قرار داده تا ضمن درک عینی سختی کار، نسبت به پیشبرد این مهم همه باهم به پیش برویم.
مومن نسب در پایان از مدیرکل روابط عمومی استانداری، مدیران روابط عمومی دستگاه ها، رسانه‌ها در خواست کرد که با بکارگیری کلیه ظرفیت های اطلاع رسانی و تبلیغی سامانه ۱۱۱ را به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت تقویت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1