تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۴۴۲۹۷۸
کبنا گزارش می دهد؛

شناسایی یکی از شهدای کهگیلویه و بویراحمدی پس از ۳۹ سال

۲
۰
شناسایی یکی از شهدای کهگیلویه و بویراحمدی پس از ۳۹ سال
کبنا ؛سرپرست بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیکر پاک شهید جاویدالاثر هم استانی قربانعلی عادل نژاد پس از ۳۹ سال انتظار با تلاش گروه تفحص شهدا کشف شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، فتاحیان اظهار داشت: خبر پیدا شدن پیکیر این امدادگر شهید امروز توسط سردار مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خانواده اش اعلام و به انتظار ۳۹ ساله خانواده این شهید پایان داده شد.
وی افزود: شهید عادلی زاده در سال ۶۱ از روستای دم چنار به عنوان امدادگر به جبهه اعزام شد که در سن ۱۷ سالگی در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
فتاحیان تاکید کرد: پیکر این شهید مفقود الاثر با تلاش گروه تفحص شهدا در منطقه شلمچه کشف و شناسایی شد.
سرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران کهگیلویه و بویراحند عنوان کرد: پیکر این شهید به همراه ۲ شهید گمنام دیگر روز چهارشنبه تشییع و درگلزار شهدای یاسوج خاکسپاری می‌شود.
با شناسایی این شهید شمار شهدای مفقود الاثر استان کهگیلویه و بویراحمدبه ۵۸ تن کاهش یافت.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: پیکر این شهید والامقام بعد از ۳۹ سال با استفاده از dna که از خانواده آن شهید معظم‌له گرفته شده بود تشخیص داده شد.
 فتاحیان با بیان اینکه پدر و مادر شهید اکنون در قید حیات نیستند گفت: پیکر پاک شهید عادلیان همراه با دو شهید گمنام روز شنبه به شهر یاسوج انتقال داده خواهد شد. 
وی با بیان اینکه قرار است پیکر این شهدا با پرواز تهران به یاسوج انتقال داده شوند گفت: در صورت نامساعد بودن هوا پیکر شهیدان به صورت هوایی از تهران به شیراز و از شیراز به صورت زمینی به شهر یاسوج منتقل خواهند شد.
 سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: در این صورت مراسم استقبال از شهدا در ورودی شهر یاسوج با حضور مردم و مسئولان و اقشار مختلف برگزار می‌شود و در صورتی که شهید از طریق پرواز تهران به یاسوج انتقال داده شود مراسم استقبال در فرودگاه یاسوج خواهد بود.

 سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تصریح کرد: در این صورت مراسم استقبال از شهدا در ورودی شهر یاسوج با حضور مردم و مسئولان و اقشار مختلف برگزار می‌شود. 
این مسئول با بیان اینکه پیکر شهید عادلیان در گلزار شهدای شهر یاسوج به خاک سپرده می‌شود، گفت: همچنین پیکر پاک شهیدان گمنام برای خاکسپاری به بخش لوداب اعزام خواهد شد.
 فتاحیان با باین این که پیکر شهید عادلیان و دو شهید گمنام در روز چهارشنبه هفته آینده خاکسپاری می‌شود گفت: از روز شنبه تا چهارشنبه با حضور این شهدا برنامه‌های مختلفی در استان برگزار می‌شود از جمله این که پیکرهای پاک یکی از شهدا در این مدت به مناطق گچساران و باشت و پیکر یکی دیگر از شهدا به کهگیلویه بزرگ اعزام می‌شود.

 وی گفت: سپس طی مراسمی شهدای گمنام برای تشییع و تدفین در روز چهارشنبه به لوداب اعزام می‌شود و پیکر شهید عادلیان در یاسوج به خاک سپرده می‌شود.
  مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیکر پاک شهید جاویدالاثر کهگیلویه و بویراحمدی قربانعلی عادل نژاد پس از ۳۹ سال انتظار با تلاش گروه تفحص شهدا کشف شد.
سید امان اله جهان بین اظهار کرد: خبر پیدا شدن پیکر این امدادگر شهید امروز توسط سردار مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خانواده‌اش اعلام و به انتظار ۳۹ ساله خانواده این شهید پایان داده شد.
 وی بیان کرد: شهید عادلی زاده در سال ۶۱ از روستای دم چنار به عنوان امدادگر به جبهه اعزام شد که در سن ۱۷ سالگی در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  مدید عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: پیکر این شهید مفقود الاثر با تلاش گروه تفحص شهدا در منطقه شلمچه کشف و شناسایی شد.
 جهانبین عنوان کرد: پیکر این شهید به همراه ۲ شهید گمنام دیگر روز چهارشنبه تشییع و درگلزار شهدای یاسوج خاکسپاری می‌شود؛ با شناسایی این شهید شمار شهدای مفقود الاثر استان کهگیلویه و بویراحمدبه ۵۸ تن کاهش یافت.
 
  
 


پیکر پاک شهید قربانعلی عادلیان از شهدای شهرستان بویراحمد پس از 39 سال تفحص شد.


نام شما

آدرس ايميل شما

بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
همه زندگی ما از وجود خون این شهیدان عزیز است ما هیچ کس در این دنیا بالاتر از اینها نداریم خداوند رحمت کند شهید قربان عادلنزاد عزیز وصبری دهی به خانوادهارجمندشان
رضا
Iran, Islamic Republic of
خواهشا در تایپ مطالب دقت کنید.
تو همین متن عادل نژاد، عادلی زاده و عادلیان نوشتید و آخرش ما نفهمیدیم کدومش درسته
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1