تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۴۲۸۰۳
امیرحسین نظافت دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد:

سدی در مقابل سهم‌خواهی‌ها در کارخانه قند یاسوج خواهیم بود

۲
۳
سدی در مقابل سهم‌خواهی‌ها در کارخانه قند یاسوج خواهیم بود
کبنا ؛دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «بسیج دانشجویی سدی خواهد بود در مقابل هرگونه سهم خواهی، معرفی عشیره‌ای و اعلام مدارد اسامی افراد سود جو با اطلاعاتی از اقدامات آنان در دست دارد که در صورت مشاهده هرگونه فشار مجدد و اخلال در روند انتصاب مدیر انقلابی برای کارخانه قند، اسناد و مدارک را منتشر نموده و در اختیار سایت‌های استانی و کشوری قرار خواهد داد.»
به گزارش کبنا، امیرحسین نظافت در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت:  آنچه امروز مشاهده می‌شود همه‌ی گروه‌ها و احزاب اقتصادی، سیاسی و... به دنبال تاییده گرفتن برای گزینه مدیریتی خود می‌باشند تا از این طریق بتوانند سهام خود از کارخانه قند یاسوج بدست آورند این در حالیست که ستاد اجرایی فرمان امام بزودی مدیری توانمند که ارزیابی شاخصه‌های آن آن مورد تأیید قرار گرفته را به سمت مدیر کارخانه قند یاسوج انتصاب خواهد نمود اما همین سهم‌خواهی‌ها مانع و سرعت‌گیری در انتصابات اصلح و مدیریت بی شائبه ستاد اجرایی فرمان امام خواهد بود.
متن کامل این مصاحبه به شرح زیر است.
إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الاَْماناتِ إِلی أَهْلِها*
*خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بسپارید.
نص صریح قرآن اشاره به آن دارد که امانت‌ها باید به صاحبانش سپرده شوند در جمهوری اسلامی ایران مسئولیت یک امانت الهی است.
 با وجود تلاش و ممارست دستگاه‌ها و بخش‌های انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد در بازپس‌گیری کارخانه قند یاسوج که به علت طمع ورزی در دهه‌ی گذشته حتی شیرینی نام آن نیز برای کارگران و صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد تلخ گردیده بود و امید آن بود مفسدان از اقدامات شنیع خود متنبه شده باشند، شنیده‌ها حاکی از آن است چشم بد اندیشان به این ثروت عظیم استانی قطع نگردیده که بسی مایه تأسف از این جهالت است.
 این تنگ نظری صاحبان زر و زور و تزویر در حالی رخ می‌دهد که پس از ناکام ماندن در تاراج کردن اموال و املاک این کارخانه با ورود و ایستادگی انقلابیون، اکنون درصدد تصاحب صندلی‌های مدیریتی آن بر آمده‌اند و از اطراف و اکناف با حمایت هزارتوی نفوذ خویش به دنبال بدست آوردن پست‌های مهم کارخانه‌اند.
 بسیج دانشجویی که خود را یکی از دلسوزان این بخش صنعتی دانسته و از واپسین روزهای وخامت قطب صنعتی استان با کارگران آن همراه بود، علل اصلی این وضعیت پدید آمده برای قند تلخ را منفعت طلبی، تقسیم بندی و سهم خواهی احزاب و افراد می‌داند که دومینوی همیشگی و نخ نما شده این جریانات بوده است.
باوجود جد و جهد ستاد اجرایی فرمان امام در رسیدگی به کارخانه قند از خرید تا تلاش برای راه‌اندازی مجدد آن که با اقدامات خویش در مدت زمان کوتاهی توانست ثبات را به کارخانه بازگرداند، از ایشان انتظار می‌رود کمافی السابق اجازه هرگونه باج‌خواهی،  و منفعت طلبی تحت لوای اشخاص، گروه و نهادها را توجه نداشته و استواری نماید تا آینده کارخانه قند به دستان ناپاک مثل گذشته آن چرکین نشود.
 آنچه امروز مشاهده می‌شود همه‌ی گروه‌ها و احزاب اقتصادی، سیاسی و... به دنبال تاییده گرفتن برای گزینه مدیریتی خود می‌باشند تا از این طریق بتوانند سهام خود از کارخانه قند یاسوج بدست آورند این در حالیست که ستاد اجرایی فرمان امام بزودی مدیری توانمند که ارزیابی شاخصه‌های آن آن مورد تأیید قرار گرفته را به سمت مدیر کارخانه قند یاسوج انتصاب خواهد نمود اما همین سهم‌خواهی‌ها مانع و سرعت‌گیری در انتصابات اصلح و مدیریت بی شائبه ستاد اجرایی فرمان امام خواهد بود.
بسیج دانشجویی سدی خواهد بود در مقابل هرگونه سهم خواهی، معرفی عشیره‌ای و اعلام مدارد اسامی افراد سود جو با اطلاعاتی از اقدامات آنان در دست دارد که در صورت مشاهده هرگونه فشار مجدد و اخلال در روند انتصاب مدیر انقلابی برای کارخانه قند، اسناد و مدارک را منتشر نموده و در اختیار سایت‌های استانی و کشوری قرار خواهد داد.
 بسیج دانشجویی همچنان معتقد است برای اثربخشی در استقلال ستاد اجرایی در مسیر روشن پیشرو، بایستی بخش‌های تصمیم گیر، دستگاه‌های نظارتی و نهادهای امنیتی به جد حمایت بیش از پیش خودرا بکار ببندند تا کارخانه دوباره اسیر ندانم کاری عده‌ای فرصت طلب نشود که ان‌شاءالله شاهد این مهم خواهیم بود.
 و السلام علی من التبع الهدی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هشدار
Iran, Islamic Republic of
اگریکی از معاونین محترم فعلی استاندار که حامی سرمایه گذار شهره استان دست از اقدامات خود برندارد جریان انقلابی دست از سر او نخواهد داشت و این اتمام حجت نهایی است آن وقت دیگر دستگاه قضایی و برخی مراجع خاص هم نمی توانند تو را نجات بدهند ....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مجموعه ستاد آن قدر با هوش و انقلابی هستند که می توانند محل امید همه باشند
ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1