تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۴۲۶۷۸
کبنا گزارش می دهد؛

سهم خواهی و اختلاف بر سر تعیین رئیس «اداره صمت» گچساران / وقتی لیدرها هم گزینه انتخابی دارند

۱۴
۰
سهم خواهی و اختلاف بر سر تعیین رئیس «اداره صمت» گچساران / وقتی لیدرها هم گزینه انتخابی دارند
کبنا ؛یکی از ادارات مهم در گچساران اداره صنعت، معدن تجارت است که تاکنون در بخش های مختلف نظارت بر بازار، نظارت بر صنایع، ارتباطات و حل مشکل صنایع و راه اندازی آنها و بسیاری از موارد دیگر مدیریت ضعیفی از خود نشان داده است.
به گزارش کبنا نیوز، مسئله تعیین مدیریت این اداره به قدری با کش و قوس و کشمکش مواجه شده که سروصدای آن در رسانه ها بلند شده است. دخالت سیاسیون و برخی از مسئولانی که ارتباطی با قوه مجریه ندارند در انتخاب ریاست این اداره مشکلاتی را ایجاد کرده است.
مسئله تعیین مدیران در گچساران به حدی حاد شده که نه تنها مسئولان، بلکه نزدیکان و لیدرهای آنها هم بر سر انتخاب مدیر اختلاف نظر دارند، و هر کسی تلاش می کند گزینه مورد نظر خود را بر سر صندلی ریاست بنشاند.
در شهرستان گچساران که «صدراله محمدی» گزینه انتخابی از سوی مدیرکل بوده است، ولی گویا فشار زیادی برای تعیین گزینه های دیگری وجود دارد. این نکته که اصولگرایان گچسارانی حتی خودشان بر سر گزینه های انتخابی خود اختلاف نظر دارند جای بسی تأمل دارد، با این حال، گزینه انتخابی دیگر برای پایان دادن به دعواهای سیاسی «محسن ضامن فر» است که بویراحمدی است. در واقع این گزینه غیربومی گچساران نیز مطرح شده برای اینکه گچسارانی ها به دعواهای خود بر سر انتخاب گزینه مورد نظر خاتمه دهند.
نتیجتا، چنین سهم خواهی هایی، موجب می شود افراد غیربومی بر سر کار بیایند، و نخبه های گچسارانی در پای اظهارنظر سیاسیون ذبح شوند. از طرفی عدم دخالت در کار دولت، که رهبری بارها بر آن تأکید کرده است زیر سوال رفته، که قطعا چنین رفتارهایی عواقب خوبی برای یک مدیر ندارد. نهایتا آسیب چنین رفتاری را مردم گچساران و باشت خواهند دید.
از این رو، با وجود اختلاف نظرها در حال حاضر قرار است فعلا محسن ضامن فر به عنوان سرپرست این اداره معرفی شود، اما باز هم مشخص نیست که لحظه آخر، چه اتفاقی خواهد افتاد و حکم چه کسی امضا می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا خومی
Iran, Islamic Republic of
چطور هم استانی های گچسارانی در یاسوج غیر بومی نبستند
اما
بویراحمدی ها که بیشتر ساکنان گچساران را تشکیل می دهند در زادگاه خود غیر بومی هستند؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
کمتر از سه درصد جمعیت گچساران بویراحمدی هست..نتیجه انتخابات شورا و مجلس را نگاه کن تا متوجه بشی..در گچساران هفتاد درصد باوی و بیست درصد قشقایی و سه درصد بویراحمد و هفت درصد هم غیره بومی هستند...در یاسوج ده درصد جمعیت از گچساران و باشت هستند و سی درصد از کهگیلویه و ده درصد از سی سخت و کاکان که بویراحمدی نیستند و ده درصد از اردکانی های قدیمی هستند و ده درصد هم از ممسنی هستند و سی درصد هم بویراحمدی هستند..پس یاسوج شهر همه هست و متعلق به قومیت خاصی نداره..نماینده را نگاه کن که از شورای دهدشت شد نماینده بویراحمد
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جهت استحضار:
جعفری و مرحوم نبی زاده و تاجگردون بویراحمدی بودند
حسینی ها هم نیمه بویراحمدی هستند

در ضمن نیمی از مردم دهدشت و نود درصد مردم رستم و بیشتر مردم چرام و باشت بویراحمدی هستند

نماینده یاسوج هم از بویراحمدی های مقیم دهدشت هستند
Iran, Islamic Republic of
چرا الکی جوو بویراحمدی گچسارانی راه میندازی؟
قطعا بدلیل ایجاد تفرقه و جوو سازی از طریق دادستانی برخورد لازم با شما صورت خواهد پذیرفت..
منتظر باش
United States
جناب آقای سید ناصر حسینی پور واقعا هم لطمه به آبروی خودت میزنی هم لطمه به ابروی مردم والله این دنیا محل گذر است و این روزها مثل ابر و باد میگذرد آنچه میماند کار خوب و نام نیک است و واقعا با توجه به کتاب پایی که جامانده چهره محبوب و مورد احترامی برای همه مردم بودی و در واقع شما فرزند ملت و مردم بودید و قدر این نعمت بزرگی که خدا به شما هدیه کرد بود ندانستید و خود را به یک چهره مبدل کردی هنوز هم دیر نشده است باید خط قرمزی بر این رفتار بسیار بد ی که روزبروز بر تنفر به حضرتعالی می افزاید بکش و مقداری دوباره خود را بازیاب و بیاب و توبه کن تا شاید خدا نجادت دهد
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
واقعا دیگه حدی داره چرانماینده قول میده وبعدباابروی مردم بازی میکنه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم واقعا
این چه خبری هست؟
این همه نیرو از گچساران در یاسوج در مسند قدرت نشستن
طرف که به مرد اخلاق معروف هست دو ساله که بازنشسته شده و ول کن صندلی قدرت نیست

اونوفت بچهای بویراحمدی و کهگیلویه ای ساکن و مقیم گچساران می شوند غیر بومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
کدوم اخلاق،برای حفظ صندلی. بودن روانتخاب کرده
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جهادکشاورزی گچساران کی عوض میشه ؟؟؟
بهترین گزینه جایگزین مهندس پورالحسینی هست
همه ازیه دیاریم
Romania
اهل قلم برای مطالبی که می نویسید آخرت خودرادرنظرداشت باشید
Iran, Islamic Republic of
باسلام .عزیزان1-آقای صدراله محمدی خودش وبرادرش دکتر محمدی وآقای دکتر باوی باآقای سیدناصر حسینی پورنبودن ودرصف اول آقای تاجگردون ودرآخر هم باآقای جعفری بودند 2-گزینه اصلی جریان اصول گراآقای مهندس مهرابی از نیروهای اصیل وباسابقه آن اداره بود3-باتوجه به اینکه قراره مدیرکل درروزهای آینده تغییر نمایدقصدداشت یکی ازافراد برخلاف میل نماینده آقای محمدی رامعرفی نماید که بامخالفت شدید روبرو شد ودر نهایت ایشان یه سرپرست از یاسوج تعیین کرده وکار به مدیر کل بعدی سپرده شده لازم به ذکر است مدیر کل فعلی دردرجلسات انتخاباتی تاج کردون حضور فعال داشته است.
برآفتابی
United States
بیش از هفتاد درصد مساحت شهرستان گچساران خاک بویراحمد نشین میباشد از گچساران تا چرام از گچساران تا قلعه گلاب از گچساران تا دهدشت و بهبهان تمام روستاها بویراحمدی هستند حداقل یک سوم جمعیت شهر گچساران هم بویراحمدی هستند در حوزه باشت هم بسیاری از روستاهایش بویراحمدی هستند حالا ما شدیم غیر بومی؟ لطفاً قبل از اظهار نظر کمی تحقیق کنید، دست از قوم گرایی بردارید که نشان تحجر است
Romania
توی گچساران هیچ اختلافی نیست،رییس سازمان برای دو روز بیشتر موندن خودش دست به هر کاری داره میزنه
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جناب ضامن فر جوانی با اخلاق و بسیار شایسته هستن. موفق و سربلند باشند.
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1