کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

سهم خواهی و اختلاف بر سر تعیین رئیس «اداره صمت» گچساران / وقتی لیدرها هم گزینه انتخابی دارند

1 دی 1400 ساعت 12:20

یکی از ادارات مهم در گچساران اداره صنعت، معدن تجارت است که تاکنون در بخش های مختلف نظارت بر بازار، نظارت بر صنایع، ارتباطات و حل مشکل صنایع و راه اندازی آنها و بسیاری از موارد دیگر مدیریت ضعیفی از خود نشان داده است.


یکی از ادارات مهم در گچساران اداره صنعت، معدن تجارت است که تاکنون در بخش های مختلف نظارت بر بازار، نظارت بر صنایع، ارتباطات و حل مشکل صنایع و راه اندازی آنها و بسیاری از موارد دیگر مدیریت ضعیفی از خود نشان داده است.
به گزارش کبنانیوز، مسئله تعیین مدیریت این اداره به قدری با کش و قوس و کشمکش مواجه شده که سروصدای آن در رسانه ها بلند شده است. دخالت سیاسیون و برخی از مسئولانی که ارتباطی با قوه مجریه ندارند در انتخاب ریاست این اداره مشکلاتی را ایجاد کرده است.
مسئله تعیین مدیران در گچساران به حدی حاد شده که نه تنها مسئولان، بلکه نزدیکان و لیدرهای آنها هم بر سر انتخاب مدیر اختلاف نظر دارند، و هر کسی تلاش می کند گزینه مورد نظر خود را بر سر صندلی ریاست بنشاند.
در شهرستان گچساران که «صدراله محمدی» گزینه انتخابی از سوی مدیرکل بوده است، ولی گویا فشار زیادی برای تعیین گزینه های دیگری وجود دارد. این نکته که اصولگرایان گچسارانی حتی خودشان بر سر گزینه های انتخابی خود اختلاف نظر دارند جای بسی تأمل دارد، با این حال، گزینه انتخابی دیگر برای پایان دادن به دعواهای سیاسی «محسن ضامن فر» است که بویراحمدی است. در واقع این گزینه غیربومی گچساران نیز مطرح شده برای اینکه گچسارانی ها به دعواهای خود بر سر انتخاب گزینه مورد نظر خاتمه دهند.
نتیجتا، چنین سهم خواهی هایی، موجب می شود افراد غیربومی بر سر کار بیایند، و نخبه های گچسارانی در پای اظهارنظر سیاسیون ذبح شوند. از طرفی عدم دخالت در کار دولت، که رهبری بارها بر آن تأکید کرده است زیر سوال رفته، که قطعا چنین رفتارهایی عواقب خوبی برای یک مدیر ندارد. نهایتا آسیب چنین رفتاری را مردم گچساران و باشت خواهند دید.
از این رو، با وجود اختلاف نظرها در حال حاضر قرار است فعلا محسن ضامن فر به عنوان سرپرست این اداره معرفی شود، اما باز هم مشخص نیست که لحظه آخر، چه اتفاقی خواهد افتاد و حکم چه کسی امضا می شود.


کد مطلب: 442678

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/442678/سهم-خواهی-اختلاف-سر-تعیین-رئیس-اداره-صمت-گچساران-وقتی-لیدرها-هم-گزینه-انتخابی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1