تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۴۴۲۶۱۹
عضو شورای وحدت اصولگرایان و رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد:

ما مردم را می‌خواهیم، اما معمولاً تا زمان انتخابات، بعد از انتخابات آنها را رها می‌کنیم / دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد 30 میلیارد تومان بدهی دارد

۱۲
۰
ما مردم را می‌خواهیم، اما معمولاً تا زمان انتخابات، بعد از انتخابات آنها را رها می‌کنیم / دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد 30 میلیارد تومان بدهی دارد
کبنا ؛رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص بدهی دانشگاه، با مدیرکل تأمین اجتماعی صحبت کردم ولی هیچ توجهی به حرف بنده نکردند، تاریخ تعیین کردند، دولت باید کمک کند، حداقل مهلت تعیین کنند. دانشگاه مشکل مالی دارد و نمی‌تواند به موقع هزینه و بدهکاری خود را پرداخت کند.
به گزارش کبنا، شامگاه (دوشنبه 29 آذرماه 1400) اعضای شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند. در این نشست تعدادی از اعضا به نمایندگی از سایرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد پرداختند.
دکتر رحیم اکرامی عضو شورای وحدت اصولگرایان و رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، اظهار داشت: دو اصل در حقوق اساسی وجود دارد، اصل اول تحت عنوان «اصل نظارت عمومی و همگانی مردم» که به عنوان حقوق طبیعی افراد و از مصادیق بنوغ بشر اسلامی است.
اکرامی با بیان اینکه «اصل دوم، قاعده امر به معروف و نهی از منکر است» اظهار کرد: اگر قرار است جامعه در حوزه اداره امور جامعه اصلاح شود و چالش‌های موجود که با آن روبرو است اصلاح شود، باید روی این دو قاعده کار کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید ابزارهای لازم برای نظارت عمومی و همگانی مردم فراهم شود، رسانه‌ها از لوازم نظارت همگانی هستند، تریبون‌هایی که در دست نهادهای مختلفی از جمله نماز جمعه است، همچنین قاعده امر به معروف نهی از منکر نیز از جمله لوازم نظارت همگانی است.

بیشتر بخوانید:

پیشوا: استاندار را با دست‌های مرئی و نامرئی محدود نکنید / اجازه بدهید مدیران را خود انتخاب کند / گرایش اصلاح طلبی علت خروج از خدمت برای مردم و نظام نباشد / ملاک رعایت خطوط قرمز نظام است نه سلیقه / در خوراندن فرهنگ اسلامی ناتوانیم / در خوراندن این فرهنگ ناتوانیم/ تشییع جنازه «سجاد رزمجو» تمام خروجی نهادهای فرهنگی را به چالش کشانده است

نشست اعضای شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده رهبر انقلاب ( + تصاویر )

اکرامی بیان کرد: ما مردم را می‌خواهیم، اما معمولاً تا زمان انتخابات، بعد از انتخابات آنها را رها می‌کنیم. اما مشارکت عمومی مردم باید استمرار داشته باشد، بدون نظارت مردم، اصلاح امور با مشکل مواجه می‌شود.
وی اظهار کرد: متأسفانه قاعده امر به معروف و نهی از منکر را به احکام شرعی صرف محدود کردیم، و آن را در امور اقتصادی و امور مدیریتی جامعه گسترش نداده‌ایم.



وی گفت: وقتی این مسائل را برای مردم تبیین نکنیم، گسترش ندهیم، این‌ها در سایه امنیتی قرار می‌گیرند و پیامدهای آن که افزایش مفاسد هست را نیز در جامعه مشاهده می‌کنیم.
اکرامی بیان کرد: به موجب اصل 44 قانون اساسی، اسناد بالادستی به این جمع بندی رسیده است که اداره امور را به مردم بسپارد، دانشگاه آزاد اسلامی نیز از جمله نهادهایی است که بدون کمک دولت به مردم خدمت می‌کند.
وی گفت: با این حال دانشگاه آزاد اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کاهش دانشجو و بالا رفتن هزینه‌ها، 30 میلیارد تومان بدهکاری دارد، و بنده با این میزان بدهکاری ریاست این دانشگاه را تحویل گرفتم. دولت چه کمکی به دانشگاه آزاد می‌تواند بکند؟ پردیس دانشگاه هزینه‌های بالا دارد و نیاز به آب و گاز دارد.
اکرامی بیان کرد: در واحد دانشگاهی سرآبتاوه، از 8 هسته فناور، 2 هسته به تجاری سازی رسیده است ولی مشکلات آب و برق و گاز و نیازهای دیگر دارد.
رئیس دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص بدهی دانشگاه، با مدیرکل تأمین اجتماعی صحبت کردم ولی هیچ توجهی به حرف بنده نکردند، تاریخ تعیین کردند، دولت باید کمک کند، حداقل مهلت تعیین کنند. دانشگاه مشکل مالی دارد و نمی‌تواند به موقع هزینه و بدهکاری خود را پرداخت کند.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی /همچی وش ایا بجز اصولگرایی.
بابا جمع کنید این مسخره بازیارو
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت عضو شورای اصولگرای استان!!!
دکتر جان شما چه عضو شورای به اصطلاح اصولگرایی هستی که کارمندان با تفکر اصولگرایی را سرکوب و به مخالفان این تفکر با تمام قوا حمایت میکنی.مدیران شما در دانشگاه آزاد یاسوج چه تفکری دارند؟انتصابات اخیر و تغییرات شما به چه دلیل بود؟؟؟بگویم از مدیریت دانشجویی شما که 30سال ، وتصمیم گیر نماینده کنونی شهر است و هر کارمند اصولگرای دانشگاه خار چشمش!!!
شما از طرف اصلاحات حامی نماینده بویراحمد مامور به قلع وقمع نیروها را در دانشگاه هستید.
Iran, Islamic Republic of
شما از چه گروهی آمدید آقای روشنفکر که تورا معرفی کرده اصلا بوی از اصول گرایی نبرده فقط طایفه گرایی
کارمند آزاد
Iran, Islamic Republic of
مدیریت شما به اسم اصولگرایی و به کام جریان مقابل انقلابی گریست. انتصابات شما چنین می نمایاند!!!
یا از لیدرهای نماینده بویراحمد می‌ترسی!!!
یا در کل تفکر ذاتی شما تفکر ضد اصولگرایست .الله اعلم
در کل مرد میدان نیستی و همخونی با دولت حاکم نداری عزیزممممم
Iran, Islamic Republic of
آقای م//تا زارع بود دور و ورش بال بال میزدی حالا شدی عضو گروه اصول گرا ،مگه تو و زارع از روحانی حمایت نکردین، واقعا جای تاسف داره ،ادم باید با عزت زندگی کنه
ناشناس
Romania
باسلام مردم کهگیلویه دهدشت و توابع آن در فقر بیکاری جوانان مشکلات معیشتی و اقتصادی گرانی و تورم وبیماری روحی و معضلات اجتماعی و حوادث تلخ جامعه وتحریم و انزوا این شهرستان وتوابع آن گرفته همچنان در محرومیت است حتی از آب سد بنام کهگیلویه دهدشت ساخته شده محروم می باشد
Iran, Islamic Republic of
. با مدارک ضمن خدمت مدیریت دولتی و رانت دکترا گرفته درضمن ایشان چه تغییری در دانشگاه آزاد داده فقط تابع حرف نماینده بویراحمد است وهیچ گونه خلاقیت ندارد
Iran, Islamic Republic of
جانا سخن از زبان ما میگویید!
مردم فقط برای انتخابات و راهپیمایی نیاز هستند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درود بر دکتر اکرامی
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم بدونم تو این مدت چکار کردی؟ حیف جانی پور که تو جاشو گرفتی؟!!!! . تاریخ گواهی خواهد داد که ضعیفترین رئیس دانشگاه آزاد خواهی بود.
Iran, Islamic Republic of
بزودی همه چیز برای روشنفکر روشن خواهد شد و ندا خواهد آمد جمع کن بساطت را اکرامی.
Iran, Islamic Republic of
اکرامیان در حد رئیس دانشگاه نیست
Iran, Islamic Republic of
سالی‌که‌نکوست‌از بهارش‌پیداست
خدا‌را‌شکر‌کن‌‌بس‌که‌سیاست‌لاک‌پشتی داشتی‌
دانشگاه‌یاسوج‌هم‌‌‌‌‌دانشگاه‌کمبریج نیست
بمان‌و‌به جان‌روشنفکر‌دعا کن‌که‌از‌ترس‌آمدن‌
صالحی‌نامی‌‌از‌شما‌حمایت‌کرد
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1