تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۴۴۲۳۹۶
مدیرکل استاندارد استان؛

«آدلین و یوتا» دو فراورده غیراستاندارد در بازار!

۰
هشدار برای استفاده از دو فراورده غیراستاندارد در بازار کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد از غیر استاندارد بودن فراورده های سرخ شده با نام های تجاری (آدلین) و (یوتا) خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (24 آذرماه 1400) بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان از غیر استاندارد بودن فراورده های سرخ شده با نام های تجاری (آدلین) و (یوتا) خبر داد و گفت: فراورده های ذکر شده در دامنه کاربرد استاندارد ملی ایران به شماره ۱۲۰۹۹ تحت عنوان«فراورده های سرخ شده بر پایه سیب زمینی، غلات و حبوبات، ویژه گی ها و روش های آزمون» قرار دارند و تولید و عرضه آنها مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد.
رحمتی افزود: با بررسی های به انجام شده، مشخص گردید واحدهای مذکور فاقد هرگونه مدارک و مستندات لازم جهت اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد بوده و بعضا نسبت به جعل علامت استاندارد اقدام نموده اند، بنابراین از همشهریان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و خانواده، از خرید و مصرف این محصولات غیر استاندارد خودداری کنند.
این مسئول ضمن هشدار به متخلفان، از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده محصولات فوق و سایر موارد مشابه در بازار، موارد را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ سامانه پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات اداره‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، اطلاع‌رسانی کنند تا کارشناسان این اداره‌کل نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1