تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۴۴۲۲۰۷
روشنفکر؛

راه آهن اقلید ـ یاسوج نیازمند توجه ویژه دولت است

۰
راه آهن اقلید ـ یاسوج نیازمند توجه ویژه دولت است
کبنا ؛
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن اقلید ـ یاسوج با اعتبارات قطره چکانی تا ۵۰ سال آینده به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتبارات قطره چکانی راه آهن اقلید ـ یاسوج تا ۵۰ سال آینده به بهره برداری می‌رسد که نیازمند توجه ویژه دولت است.
مهدی روشنفکر افزود: برای محور یاسوج ـ اقلید نیز ۴۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که ۳۷ میلیارد تومان آن را برای رفع مشکل تقاطع غیر همسطح مصوب کردند ودر خصوص همین تقاطع تذکر‌های لازم را داده‌ایم قرار بر این بود که ظرف ۲۴ ماه با اعتبار ۷۲ میلیارد تومانی این طرح به سرانجام برسد که پی‌گیر آن هستیم.
وی با اشاره به حضور خود در فراکسیون عشایر به عنوان نایب رئیس اول اضافه کرد: در خدمت جامعه ۷۵ هزار نفری عشایر استان هستیم و مشکلات آن‌ها را به جد پیگیری می‌کنیم بیش از ۲۴ میلیارد تومان و چندین وسیله نقلیه همین چندی پیش برای عشایر استان مصوب شد که تخصیص آن ۱۰۰ درصد است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق تلاش زیادی داشتیم برای اولین بار در نظام بودجه‌بندی ۴۹۵ میلیارد تومان برای محرومیت‌زدایی استان علاوه بر اعتبارات در نظر گرفته شده مصوب کردیم در حوزه راه ۶۱ میلیارد در حوزه آب نیز ۳۴ میلیارد تومان مصوب شد این موارد جدای از اعتبارات مصوب در لایحه بودجه سالانه است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1