تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۴۱۹۰۰
آخرین وضعیت کرونا در استان؛

کرونا 4 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

۰
کرونا 4 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 1021 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار جان خود را متاسفانه از دست دادند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (10 آذرماه 1400) دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 66 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 82 هزار و 698 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی بیان کرد: از 630 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست می باشد،حدود 20 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بويراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند.
وي افزود  متاسفانه در طي ٢٠ روز گذشته ،١٢ بيمار كرونايي در استان فوت نموده اند كه ١١ بيمار سن بيشتر از ٦٥ سال داشته اند و فقط يك مورد سن ٥١ سال داشته است و ١٠ بيمار بيماري زمينه اي داشته اند . لذا لازم است همه افراد بالاي  ٦٠ سال كه داراي بيماري زمينه اي مي باشند و يا فاقد بيماري رمينه اي مي باشند دوز واكسن يادآور را تزريق نمايند تا شاهد كاهش مرگ و مير در سنين بالاتر از ٦٠ سال باشيم .
یزدان پناه از مردم خواست که هرگونه علائم سرماخوردگی، تب، آبریزش بینی ،بدن درد و ساير نشانه هاي غير معمول بيماري ها  را جدی بگیرند و سریعاً به نزدیکترین مرکز بهداشتي درمانی تحت پوشش خود برای شناسایی و شروع درمان زودهنگام بیماری مراجعه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1