کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت کرونا در استان؛

کرونا 4 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را عزادار کرد

10 آذر 1400 ساعت 19:56

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 1021 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار جان خود را متاسفانه از دست دادند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 1021 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته 4 بیمار جان خود را متاسفانه از دست دادند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز چهارشنبه (10 آذرماه 1400) دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 148 بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که 66 نفر مبتلای قطعی و 8 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 82 هزار و 698 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
وی بیان کرد: از 630 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست می باشد،حدود 20 درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بويراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند.
وي افزود  متاسفانه در طي ٢٠ روز گذشته ،١٢ بيمار كرونايي در استان فوت نموده اند كه ١١ بيمار سن بيشتر از ٦٥ سال داشته اند و فقط يك مورد سن ٥١ سال داشته است و ١٠ بيمار بيماري زمينه اي داشته اند . لذا لازم است همه افراد بالاي  ٦٠ سال كه داراي بيماري زمينه اي مي باشند و يا فاقد بيماري رمينه اي مي باشند دوز واكسن يادآور را تزريق نمايند تا شاهد كاهش مرگ و مير در سنين بالاتر از ٦٠ سال باشيم .
یزدان پناه از مردم خواست که هرگونه علائم سرماخوردگی، تب، آبریزش بینی ،بدن درد و ساير نشانه هاي غير معمول بيماري ها  را جدی بگیرند و سریعاً به نزدیکترین مرکز بهداشتي درمانی تحت پوشش خود برای شناسایی و شروع درمان زودهنگام بیماری مراجعه نمایند.


کد مطلب: 441900

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/441900/کرونا-4-خانواده-کهگیلویه-بویراحمدی-عزادار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1