تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۴۴۱۶۶۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی مطرح کرد

امضاهای طلایی جمع شود / اخذ استعلام طرح‌های اقتصادی ظرف یک ماه

۲
۰
امضاهای طلایی جمع شود / اخذ استعلام طرح‌های اقتصادی ظرف یک ماه
کبنا ؛نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ساختمان دولت برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه (چهارشنبه 3 آذر ماه 1400)، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران در خصوص «شیوه کار و رفتار با سرمایه گذارهای خارجی» گفت: قیمت بالای زمین سرمایه گذاری خوب نیست. نگرش مدیران نباید درآمدزایی برای دستگاه‌های دولتی باشد، چنین چیزی منافعی برای استان ما ندارد، اگر دولت درآمد بدست آورد وارد خزانه عمومی می‌شود، اگر بخواهید زمین بفروشید، پول زمین وارد خزانه می‌شود و جاهای دیگری استفاده می‌شود.
احمدزاده با بیان اینکه «برای استان کهگیلویه و بویراحمد دلسوز باشید» اظهار کرد: ما می‌خواهیم سرمایه گذار اشتغال ایجاد کند، دستگاه‌های مرتبطی که امضاهایی می‌کنید، امضاهای طلایی جمع شود؛ یک امضا می‌خواهید بکنید و هزار امتیاز می‌گیرید که هیچ ربطی به پروژه مربوطه ندارد.



وی با بیان اینکه «امضا باید قانونی باشد» گفت: امضاها را طلایی نکنید، امضاها را قانونی و مسئولیتی کنید.
وی گفت: مسئولیت‌های کشوری برای آقای عسگری معاون اقتصادی در نظر گرفته شده بود، ولی من اجازه ندادم بروند، با ایشان همکاری کنید. امضا کنید و کار را معطل نکنید، اگر اینطور رفتار نکنید موفق نخواهیم شد.
احمدزاده با بیان اینکه «نگرش را از درآمدزایی از این روش تغییر دهید» بیان کرد: می‌خواهیم 49 هکتار بدهید برای شهرک‌های صنعتی، برای اینکه سرمایه گذار کار کند، کاری نکنید که پشیمان شود.
وی با بیان اینکه «سرمایه گذاران بسیار حساس و تیزبین هستند» گفت: بیاییم برای سرمایه گذاران انگیزه ایجاد کنیم.
وی به «سخن رئیس جمهور در یاسوج» اشاره کرده و گفت: این سخن رئیس جمهور مملکت است که باید دست سرمایه گذار را بوسید، سرمایه گذاران را نگهدارید.



وی به معاون اقتصادی خود گفت: شما مسئول نگهداشتن سرمایه گذاران هستید، سرمایه گذاری می‌تواند هزار شغل ایجاد کند. ما محتاج هستیم که اشتغال زایی کند جوانان بیکار ما به کار گرفته شوند، چرا کار را کش و قوس می‌دهید، دستگاه‌هایی که باید امضا کنید، روز اول به دوم نکشد! به این کارشناس و آن کارشناس ارجاع ندهید. به 6 ماه نباید بکشد.
وی گفت: نگرش حمایت سرمایه گذار بدون توجه به درآمدزایی درون استانی است، دولت باید حمایت کند و درآمد نمی‌خواهد.
احمدزاده اظهار کرد: اخذ استعلام از دستگاه‌های اجرایی مربوطه ظرف یک ماه انجام گیرد، در صورت عدم استعلام، استعلام مثبت تلقی خواهد شد. در صورتی که دستگاه متولی پاسخگو نباشد دستگاه متولی طرح نخواهد بود.
وی گفت: در استانداری یک کارگروه ویژه در حال تشکیل است برای اینکه طرح‌های اقتصادی و سرمایه گذاری مشمول زمان نشوند و در سریع‌ترین زمان تصویب شوند.

نام شما

آدرس ايميل شما

سلامات
Iran, Islamic Republic of
می‌بینیم........ 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرتو سرمایه گذار بومینه فراری نیت خارجی پیش کش. بنده بیش از یک سال و نیمه برای کار اقتصادی با سرمایه خصوصی خودم کار در جهاد کشاورزی گیره اونم به این دلیل کا اقایون یا جلسه تشکیل نمیدن یا اعضا کرونا گرفتن......
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
1