تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۴۴۰۸۷۸
در جلسه ستاد کرونا بویراحمد مطرح شد؛

هزار و ۹۱ دانش‌آموز مبتلا به کرونا در شهرستان بویراحمد

۰
هزار و ۹۱ دانش‌آموز مبتلا به کرونا در شهرستان بویراحمد
کبنا ؛فرماندار شهرستان بویراحمد در جلسه ستاد کرونای این شهرستان گفت: از ابتدای فرودین امسال تاکنون هزار و ۹۱دانش آموز در شهرستان بویراحمد به کرونا مبتلا شده اند که ابتلای ۲۴۲ نفر از آنان از ابتدای مهرماه بوده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز پنج شنبه (13 آبان ماه 1400) مجید احمدی با بیان اینکه در بحث آموزش مجازی ضربه جبران ناپذیری به آموزش دانش آموزان وارد شده است افزود: با توجه به اهمیت آموزش حضوری، برای تخلف چند نفر نمی‌توانیم همه مدارس را تعطیل کنیم .
احمدی همچنین اضافه کرد: دستورالعمل‌هایی برای همه مدارس در خصوص نحوه و چگونگی مقابله با کرونا و راههای پیشگیری از شیوع این بیماری  اعلام شده است که مدیران  همه مدارس ملزم به رعایت این شیوه نامه‌های بهداشتی هستند.
فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در برخی مدارس غیرانتفاعی  شیوه نامه‌های بهداشتی  رعایت نمی شود، ادامه داد: تیم‌های نظارتی باید همه مدارس بویژه مدارس غیر انتفاعی را رصد کنند و نباید نسبت به آن‌ها بی تفاوت باشند و در صورت تداوم بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی مصوب ستاد کرونا در مدارس غیر انتفاهی این مدارس تعطیل می‌شوند.
احمدی با اشاره به فعالیت تفرجگاه‌های تفریحی و تالار‌های عروسی هم گفت: اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی  به کمک نیروی انتظامی تیم‌های نظارتی زیر نظر مرکز بهداشت تشکیل داده و فعالیت این اماکن را زیر نظر داشته باشند.
وی به فعالیت اصناف و بازاریان نیز اشاره کرد و افزود: نظارت‌ها در بازار باید ادامه داشته باشد و با اصنافی که به شیوه نامه‌های بهداشتی بی‌تفاوت هستند برخورد شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد اضافه کرد: با دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز که در جلسه‌های ستاد کرونا حضور پیدا نکرده و مصوبات را اجرا نمی‌کنند برخورد قاطع می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1